Adriana Marczewska w kolejnej odsłonie kampanii marki Tarczyński
(fot. materiały prasowe)
Adriana Marczewska poprowadzi serię programów kulinarnych "Naturalne Poranki Blisko Natury" w ramach kampanii promocyjnej marki Tarczyński.
1 września br. wystartowała kolejna edycja kampanii promocyjnej linii wędlin Tarczyński Naturalnie. Marka planuje szeroko zakrojoną kampanię telewizyjną z wykorzystaniem spotu reklamowego, który był już obecny w poprzednich działaniach promocyjnych. Zapowiedziano też lokowanie produktów i billboardy sponsorskie w telewizjach śniadaniowych oraz działania w serwisie YouTube.
W roli prowadzącej programy kulinarne "Naturalne Poranki Blisko Natury" firma zatrudniła uczestniczkę czwartej edycji "Top Chef Polska" Adrianę Marczewską. Programy z jej udziałem będą transmitowane zarówno na kanale YouTube marki, jak i w programie "Pytanie na Śniadanie" w TVP 2.
Kampania potrwa dwa miesiące. Za strategię, kreację i realizację działań odpowiada agencja KHS. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
(KAP, 03.09.2021)