Katarzyna Ostrowska odchodzi z działu subskrypcji "Gazety Wyborczej"
Katarzyna Ostrowska w "Gazecie Wyborczej" pracowała cztery lata (fot. archiwum prywatne)
Katarzyna Ostrowska, menedżerka od pozyskiwania nowych subskrybentów, rozstaje się z "Gazetą Wyborczą".
Katarzyna Ostrowska w "Gazecie Wyborczej" pracowała od czterech lat. Najpierw jako social media manager, a od od 2018 roku jako subscriptions growth manager. – Po czterech latach w Wyborcza.pl zdecydowałam, że to koniec naszej wspólnej przygody. Stawiam na dalszy rozwój w dziedzinie subskrypcji, ale już poza Agorą – mówi "Pressowi".
Katarzyna Ostrowska to ostatnia osoba z pięcioosobowego zespołu zarządzającego działem subskrypcji "Gazety Wyborczej", która odeszła z firmy. Wcześniej z dziennikiem rozstała się Danuta Breguła (szefowa działu subskrypcji), Michał Kaczmarski (zastępca szefowej), Mateusz Szaniewski (szef marketingu cyfrowych subskrypcji) i Maksymilian Salski (odpowiedzialny za utrzymywanie i angażowanie subskrybentów).
We wtorek "Gazeta Wyborcza" zapowiedziała połączenie działów i zmiany personalne, które mają wspierać rozwój prenumerat cyfrowych i zwiększyć przychody ze źródeł internetowych. Jak zapewnia spółka, ruchy te nie będą się wiązać ze zwolnieniami. Od września połączone zostały dział subskrypcji organicznych, prowadzony do tej pory przez Dorotę Adamczyk, i marketingu, kierowany przez Michała Bauera. Szefem połączonego obszaru został Marcin Madej, dotychczasowy zastępca dyrektora działu marketingu "Gazety Wyborczej".
(BAE, 02.09.2021)