Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 02, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Katarzyna Ostrowska odchodzi z działu subskrypcji "Gazety Wyborczej"

Katarzyna Ostrowska w "Gazecie Wyborczej" pracowała cztery lata (fot. archiwum prywatne)

Katarzyna Ostrowska, menedżerka od pozyskiwania nowych subskrybentów, rozstaje się z "Gazetą Wyborczą".

Katarzyna Ostrowska w "Gazecie Wyborczej" pracowała od czterech lat. Najpierw jako social media manager, a od od 2018 roku jako subscriptions growth manager. – Po czterech latach w Wyborcza.pl zdecydowałam, że to koniec naszej wspólnej przygody. Stawiam na dalszy rozwój w dziedzinie subskrypcji, ale już poza Agorą – mówi "Pressowi".

Katarzyna Ostrowska to ostatnia osoba z pięcioosobowego zespołu zarządzającego działem subskrypcji "Gazety Wyborczej", która odeszła z firmy. Wcześniej z dziennikiem rozstała się Danuta Breguła (szefowa działu subskrypcji), Michał Kaczmarski (zastępca szefowej), Mateusz Szaniewski (szef marketingu cyfrowych subskrypcji) i Maksymilian Salski (odpowiedzialny za utrzymywanie i angażowanie subskrybentów).

We wtorek "Gazeta Wyborcza" zapowiedziała połączenie działów i zmiany personalne, które mają wspierać rozwój prenumerat cyfrowych i zwiększyć przychody ze źródeł internetowych. Jak zapewnia spółka, ruchy te nie będą się wiązać ze zwolnieniami. Od września połączone zostały dział subskrypcji organicznych, prowadzony do tej pory przez Dorotę Adamczyk, i marketingu, kierowany przez Michała Bauera. Szefem połączonego obszaru został Marcin Madej, dotychczasowy zastępca dyrektora działu marketingu "Gazety Wyborczej".

(BAE, 02.09.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.