Powstała agencja marketingowa Walk Group
Z przekształcenia istniejącej od 2005 roku agencji eventowej Walk Production powstała agencja marketingowa Walk Group.
Dyrektor PR i partner agencji Przemysław Staniszewski mówi, że agencja powstała jako odpowiedź na widoczną koniunkturę na wysokiej jakości usługi reklamowe, PR i eventy. W Walk Group po ok. 31 proc. udziałów mają: Przemysław Staniszewski, Paweł Miklaszewski (dyrektor zarządzający) i Szymon Walkiewicz (prezes agencji), a pozostałe udziały należą do pracowników agencji. Za dział public relations (Walk & Talk) odpowiada Staniszewski, który przez ostatnie sześć lat pracował w agencji First Public Relations (ostatnio na stanowisku dyrektora). Dział reklamowy (Walk The Line) prowadzi Miklaszewski, ostatnio klient service director w agencji reklamowej Paralotna (a wcześniej m.in. Leo Burnett). Za dział eventowy (Walk Production) i koordynację pracy całej grupy odpowiada Walkiewicz, wcześniej właściciel Walk Production. Klientami agencji są m.in. DaimlerChrysler Polska, UNICEF i Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych BPH SA. Obecnie w Walk Group zatrudnionych jest 14 osób.(PS, 06.11.2006)
