Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 06, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Powstała agencja marketingowa Walk Group

Z przekształcenia istniejącej od 2005 roku agencji eventowej Walk Production powstała agencja marketingowa Walk Group.

Dyrektor PR i partner agencji Przemysław Staniszewski mówi, że agencja powstała jako odpowiedź na widoczną koniunkturę na wysokiej jakości usługi reklamowe, PR i eventy. W Walk Group po ok. 31 proc. udziałów mają: Przemysław Staniszewski, Paweł Miklaszewski (dyrektor zarządzający) i Szymon Walkiewicz (prezes agencji), a pozostałe udziały należą do pracowników agencji. Za dział public relations (Walk & Talk) odpowiada Staniszewski, który przez ostatnie sześć lat pracował w agencji First Public Relations (ostatnio na stanowisku dyrektora). Dział reklamowy (Walk The Line) prowadzi Miklaszewski, ostatnio klient service director w agencji reklamowej Paralotna (a wcześniej m.in. Leo Burnett). Za dział eventowy (Walk Production) i koordynację pracy całej grupy odpowiada Walkiewicz, wcześniej właściciel Walk Production. Klientami agencji są m.in. DaimlerChrysler Polska, UNICEF i Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych BPH SA. Obecnie w Walk Group zatrudnionych jest 14 osób.

(PS, 06.11.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.