Stokrotka z kampanią promocyjną z Harrym Potterem
Akcja promocyjna sieci handlowej Stokrotka potrwa do 13.10.2021 (screen Stokrotka.pl)
Sieć sklepów Stokrotka uruchomiła kampanię promocyjną, której bohaterem jest Harry Potter, czarodziej z książek dla dzieci autorstwa J.K. Rowling.
Akcja "Magia czeka na Ciebie" potrwa do 13 października. Stokrotka zaplanowała działania komunikacyjne w punktach sprzedaży i gazetkach promocyjnych.
Za każde wydane 50 zł klienci otrzymują punkty, które mogą zamienić na produkty związane z uniwersum stworzonym przez pisarkę, takie jak kubki z herbami domów szkoły magii. Stokrotka oferuje również m.in. notatniki i plecaki Harry Potter w normalnej sprzedaży. Ponadto można wygrać jedną z sześciu wycieczek do Londynu - aby jednak ubiegać się o główną nagrodę, potrzebna jest rejestracja na stronie internetowej sieci.
Ubrania i przedmioty z Harrym Potterem pojawiły się w tym roku również w sklepach Pepco i H&M. Według szacunkowych wyliczeń łączny przychód z różnych mediów i towarów związanych ze Światem Czarodziejów wyniósł około 33 mld dol., z czego ok. 9 mld pochodzi ze sprzedaży brandowanych produktów. Dane te pochodzącą z ogólnodostępnych informacji, które opublikowało Warner Bros, firma, do której należą prawa do marki. Następny film z Uniwersum Czarodziejów ma trafić do kin w przyszłym roku.
(KAP, 24.08.2021)