Akcje lojalnościowe w sklepach: nowy gang w Biedronce, Disney w Lidlu
(screen Youtube.com/Biedronka)
Biedronka i Lidl ogłosiły start swoich akcji lojalnościowych, w których klienci będą mogli wymieniać zebrane w sklepach punkty na pluszowe zabawki. Biedronka stworzyła nową serię przytulanek, Lidl zdecydował się na współpracę z marką Disney.
W ramach kolekcji oferowanej przez Lidl klienci mogą otrzymać postaci z m.in. takich bajek, jak "Kraina Lodu" i "Król Lew". Start akcji "Warzywa i owoce mają supermoce!" został zaplanowany na 30 sierpnia i potrwa do 16 października lub do wyczerpania zapasów.
Promocja należącej do Jeronimo Martins sieci Biedronka rozpocznie się 26 sierpnia - będzie to czwarta już odsłona gangu po "Świeżakach", "Fajniakach" i "Słodziakach". Nieznana jest oficjalna nazwa akcji, ale na początku lipca firma wykupiła domenę Gangswojakow.pl. W sieci pojawił się 15-sekundowy spot reklamowy, który ujawnia datę premiery "nowego gangu". Za kreację reklam odpowiada Duda Polska, za zakup mediów - Wavemaker.
(KAP, 24.08.2021)