Wojciech Borowski wprowadza nową markę Getzzz

Wojciech Borowski, do wiosny 2005 roku dyrektor zarządzający agencji McCann Erickson Polska, wprowadza na rynek markę Getzzz – kolekcję pościeli zaprojektowaną przez młodych polskich artystów.
– Według naszego rozeznania na świecie nie istnieje silna marka kojarzona jednoznacznie z pościelą – wyjaśnia kulisy pomysłu Wojciech Borowski, prezes firmy Getzzz Polska. Założył ją wraz z Pawłem Trepczyńskim, wcześniej właścicielem firmy SLF, produkującej gadżety reklamowe i kolekcje odzieżowe. – Różne firmy sprzedają pościel jako submarkę lub element swojej oferty: Armani Casa, Esprit, Calvin Klein czy Home. Strategia producentów jest taka, by pościel pasowała do ich oferty wystroju sypialni. Dlatego w katalogach, reklamach i sesjach dotyczących pościeli rzadko są obecni ludzie. Nasza kolekcja jest zaprzeczeniem takiego myślenia: ma być dopełnieniem osoby, która używa tej pościeli i ma odzwierciedlać jej charakter – opowiada Borowski. Na początku pościel Getzzz dostępna będzie w trzech kolekcjach – po dwa wzory w każdej. Wykorzystano grafiki, obrazy i fotografie m.in. Pawła Kruka, artysty wizualnego, który jest dyrektorem artystycznym Getzzz. Po 10 listopada pościel Getzzz będzie dostępna w salonach BoConcept (dwa sklepy w Warszawie). Główna sprzedaż będzie prowadzona za pośrednictwem Internetu – strona getzzz.pl ruszy 10 listopada. W listopadzie rozpocznie się promocja Getzzz w pismach wnętrzarskich i lifestylowych. Agencja Brain przygotowuje filmy reklamowe, które będą rozsyłane w Internecie. Grupą docelową produktu są osoby aktywne zawodowo, w wieku 25-37 lat, ceniące indywidualny design.(MŁ, 06.11.2006)
