Danone Polska nadal z domem mediowym MediaCom
03.11.2006, 11:21
MediaCom Warszawa zwyciężył w przetargu na obsługę mediową firmy Danone Polska. Tym samym dom obronił budżet swojego dotychczasowego klienta.
W przetargu oprócz zwycięzcy brały udział także Optimum Media OMD i MPG Media Planning. Na innych rynkach do przeglądu Danone`a zaproszono także dom mediowy Carat. W Polsce go pominięto, bo na naszym rynku Carat pracuje dla konkurenta Danone, firmy Zott. – Powtórnie zdecydowaliśmy się na MediaCom, bo zaproponował najlepszą strategię i warunki finansowe. Umowa zostanie podpisana na czas nieokreślony – wyjaśnia Przemysław Pohrybieniuk, dyrektor ds. relacji zewnętrznych Danone Polska. MediaCom pracuje dla Danone od siedmiu lat. Według Expert Monitora (dane cennikowe) w ubiegłym roku firma wydała na reklamę w prasie, radiu, telewizji i kinach 136,1 mln zł.(03.11.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
