Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 03, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Danone Polska nadal z domem mediowym MediaCom

MediaCom Warszawa zwyciężył w przetargu na obsługę mediową firmy Danone Polska. Tym samym dom obronił budżet swojego dotychczasowego klienta.

W przetargu oprócz zwycięzcy brały udział także Optimum Media OMD i MPG Media Planning. Na innych rynkach do przeglądu Danone`a zaproszono także dom mediowy Carat. W Polsce go pominięto, bo na naszym rynku Carat pracuje dla konkurenta Danone, firmy Zott. – Powtórnie zdecydowaliśmy się na MediaCom, bo zaproponował najlepszą strategię i warunki finansowe. Umowa zostanie podpisana na czas nieokreślony – wyjaśnia Przemysław Pohrybieniuk, dyrektor ds. relacji zewnętrznych Danone Polska. MediaCom pracuje dla Danone od siedmiu lat. Według Expert Monitora (dane cennikowe) w ubiegłym roku firma wydała na reklamę w prasie, radiu, telewizji i kinach 136,1 mln zł.

(03.11.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.