Kto zostanie naczelnym "Dziennika Gazety Prawnej"? Wiemy, kogo spodziewają się w Inforze  |  Programy kabaretowe w Polsacie  |  Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Kto zostanie naczelnym "Dziennika Gazety Prawnej"? Wiemy, kogo spodziewają się w Inforze  |  Programy kabaretowe w Polsacie  |  Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Kto zostanie naczelnym "Dziennika Gazety Prawnej"? Wiemy, kogo spodziewają się w Inforze  |  Programy kabaretowe w Polsacie  |  Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 18, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Eliminacyjne mecze Polaków do mundialu najdroższe w cenniku TVP na wrzesień

We wrześniu Polacy zagrają z Albanią, San Marino i Anglią (fot. Piotr Molecki/East News)

Mecze reprezentacji Polski w eliminacjach do piłkarskich Mistrzostw Świata w Katarze są najwyżej wycenianymi pozycjami w cenniku reklamowym Telewizji Polskiej na wrzesień. Jesienią TVP pokaże siedem spotkań polskiej kadry.

W najbliższym miesiącu najwięcej trzeba będzie zapłacić za reklamy przy transmisji meczu Polska - Anglia w środę 8 września o 20.25. Najdroższy 30-sekundowy spot przy transmisji wydarzenia kosztuje 234,8 tys. zł (biuro reklamy TVP czas przy spotkaniach oferuje jedynie w tzw. sprzedaży łączonej obejmującej bloki w Jedynce i TVP Sport).

Ceny reklam przy meczu Polska - Albania (w czwartek 2 września o 20.45) dochodzą do 207,2 tys. zł, a przy spotkaniu San Marino - Polska (w niedzielę 5 września o 20.45) - sięgają 167,4 tys. zł.

We wrześniu 2020 roku najdroższe reklamy były w TVP przy transmisji meczu Polska - Holandia w ramach piłkarskiej Ligi Narodów, spot kosztował 182,5 tys. zł.

Kolejne mecze polska reprezentacja rozegra 9 października (z San Marino), 12 października (z Albanią), 12 listopada (z Andorą) i 15 listopada (z Węgrami).

Wśród najdroższych pozycji we wrześniowym cenniku TVP znalazły się także transmisja Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu (ceny sięgają 104,4 tys. zł) i serial "M jak miłość" (103,4 tys. zł; o 10,9 proc. mniej, niż rok temu).

(KOZ, 18.08.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.