Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 18, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Eliminacyjne mecze Polaków do mundialu najdroższe w cenniku TVP na wrzesień

We wrześniu Polacy zagrają z Albanią, San Marino i Anglią (fot. Piotr Molecki/East News)

Mecze reprezentacji Polski w eliminacjach do piłkarskich Mistrzostw Świata w Katarze są najwyżej wycenianymi pozycjami w cenniku reklamowym Telewizji Polskiej na wrzesień. Jesienią TVP pokaże siedem spotkań polskiej kadry.

W najbliższym miesiącu najwięcej trzeba będzie zapłacić za reklamy przy transmisji meczu Polska - Anglia w środę 8 września o 20.25. Najdroższy 30-sekundowy spot przy transmisji wydarzenia kosztuje 234,8 tys. zł (biuro reklamy TVP czas przy spotkaniach oferuje jedynie w tzw. sprzedaży łączonej obejmującej bloki w Jedynce i TVP Sport).

Ceny reklam przy meczu Polska - Albania (w czwartek 2 września o 20.45) dochodzą do 207,2 tys. zł, a przy spotkaniu San Marino - Polska (w niedzielę 5 września o 20.45) - sięgają 167,4 tys. zł.

We wrześniu 2020 roku najdroższe reklamy były w TVP przy transmisji meczu Polska - Holandia w ramach piłkarskiej Ligi Narodów, spot kosztował 182,5 tys. zł.

Kolejne mecze polska reprezentacja rozegra 9 października (z San Marino), 12 października (z Albanią), 12 listopada (z Andorą) i 15 listopada (z Węgrami).

Wśród najdroższych pozycji we wrześniowym cenniku TVP znalazły się także transmisja Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu (ceny sięgają 104,4 tys. zł) i serial "M jak miłość" (103,4 tys. zł; o 10,9 proc. mniej, niż rok temu).

(KOZ, 18.08.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.