Brak finansowania z USA problemem dla polskich mediów  |  Walka z dezinformacją podczas kampanii  |  Radio Zet uruchomiło stream  |  Firma Virtu szuka agencji  |  Nowy szef działu w "Tygodniku Powszechnym"  |  Siedziba TVP w Kielcach  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Polsat Box Go bez podwyżek  |  Talent show "Rap Generation" w Prime Video  |  K+ PR obsługuje  |  Lorenz poszerza współpracę  |  OMG Outcomes  |  Sales manager w YOC Poland  |  WeCom PR dołącza  |  "The New York Times" ma już ponad 11 mln cyfrowych subskrypcji  |  Firma OpenAI zamówiła pierwszą komercyjną reklamę przy Super Bowl  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Brak finansowania z USA problemem dla polskich mediów  |  Walka z dezinformacją podczas kampanii  |  Radio Zet uruchomiło stream  |  Firma Virtu szuka agencji  |  Nowy szef działu w "Tygodniku Powszechnym"  |  Siedziba TVP w Kielcach  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Polsat Box Go bez podwyżek  |  Talent show "Rap Generation" w Prime Video  |  K+ PR obsługuje  |  Lorenz poszerza współpracę  |  OMG Outcomes  |  Sales manager w YOC Poland  |  WeCom PR dołącza  |  "The New York Times" ma już ponad 11 mln cyfrowych subskrypcji  |  Firma OpenAI zamówiła pierwszą komercyjną reklamę przy Super Bowl  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Brak finansowania z USA problemem dla polskich mediów  |  Walka z dezinformacją podczas kampanii  |  Radio Zet uruchomiło stream  |  Firma Virtu szuka agencji  |  Nowy szef działu w "Tygodniku Powszechnym"  |  Siedziba TVP w Kielcach  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Polsat Box Go bez podwyżek  |  Talent show "Rap Generation" w Prime Video  |  K+ PR obsługuje  |  Lorenz poszerza współpracę  |  OMG Outcomes  |  Sales manager w YOC Poland  |  WeCom PR dołącza  |  "The New York Times" ma już ponad 11 mln cyfrowych subskrypcji  |  Firma OpenAI zamówiła pierwszą komercyjną reklamę przy Super Bowl  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 13, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sieć kablowa Elsat ze stabilną bazą abonentów, ale mniejszym zyskiem

Sieć kablowa Elsat świadczy usługi na terenie Górnego Śląska i Zagłębia (fot. Pixabay.com)

Działająca na terenie Górnego Śląska i Zagłębia sieć kablowa Elsat w 2020 roku wypracowała mniejszy zysk niż rok wcześniej, ale udało jej się utrzymać bazę abonentów.

Z przekazanego do Krajowego Rejestru Sądowego sprawozdania wynika, że w ubiegłym roku przychody spółki ze sprzedaży wyniosły 12,01 mln zł, czyli były o 1,78 proc. niższe niż w 2019 roku. Koszty działalności operacyjnej wyniosły 11,44 mln i wzrosły o 0,51 proc. Koszty wynagrodzeń pozostały na podobnym poziomie co w 2019 roku - 1,57 mln zł (spadek o 1,41 proc.). Elsat na koniec 2020 roku na etatach zatrudniała 27 osób.

Spółka wypracowała zysk netto w wysokości 571,4 tys. zł, czyli o 11,37 proc. mniejszy niż rok wcześniej. 215 tys. zł z zysku przeznaczono na dywidendę dla wspólników, a resztę na kapitał zapasowy. Na koniec roku firma miała 13 tys. abonentów - o 0,5 proc. mniej, niż rok wcześniej.

Udziały w spółce Elsat posiadają Gabriela Golicz, Piotr Golicz i Michał Moś (każde po 33,33 proc.).

(MNIE, 13.08.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.