Dział: PRASA

Dodano: Listopad 03, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"National Geographic" z kalendarzem wsparty promocją

Kampania wspierająca wydanie z kalendarzem prowadzona będzie w telewizji.

16-stronicowy kalendarz ścienny na 2007 rok w formacie 295 x 390 mm ze zdjęciami przyrody dołączono do całego wydania miesięcznika. Dodatek podniósł cenę ”NG” o 3 zł, do 12,90 zł. Wydawca nie podaje nakładu. Kampania wspierająca wydanie z kalendarzem prowadzona będzie w telewizji (TVN, TVN Siedem, TVN 24, Polsat, TV 4), radiu (RMF FM), prasie (tytuły wydawcy: ”National Geographic Traveler”, ”Focus”, ”Gala”, ”Glamour”) oraz w Internecie (Nationalgeographic.pl, Kobieta.pl). Za kreację odpowiada wydawnictwo G+J Polska. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom (telewizja) i wydawnictwo we własnym zakresie. Średnia sprzedaż ogółem ”NG” w pierwszej połowie tego roku wyniosła 81 826 egz. (dane ZKDP).

(AW, 03.11.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.