Maciej Lissowski jako członek zarządu ma odpowiadać za region CEE w indaHash
Maciej Lissowski jest związany z branżą komunikacji marketingowej od ponad 30 lat (fot. Przemek Chudkiewicz)
Maciej Lissowski, który z końcem sierpnia kończy pracę chief operating officera w Pathfinder 23 (Brand New Galaxy), od września zaczyna pracę w agencji influencer marketingu indaHash - zostanie tam członkiem zarządu.
Lissowski ma być odpowiedzialny za działania operacyjne i biznesowe w Polsce oraz na rynkach CEE.
- Osoba z doświadczeniem, wiedzą i umiejętnościami Maćka pomoże nam jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania klientów oraz zespołu - komentuje Barbara Sołtysińska, CEO indaHash.
Lissowski jest związany z branżą komunikacji marketingowej od ponad 30 lat. Z agencją Pathfinder 23 związany był przez ponad rok, po oficjalnym zakończeniu tej współpracy ma z nią pracować na zasadach projektowych. Przed dołączeniem do BNG Lissowski związany był z Agencją Warszawa, gdzie pełnił funkcję dyrektora zarządzającego. Wcześniej pracował m.in. w Publicis Worldwide Polska jako dyrektor operacyjny oraz w Grupie Ogilvy i Young & Rubicam.
indaHash realizuje kampanie dla międzynarodowych klientów w modelu end-to-end. Firma pracuje zarówno z dużymi influencerami, jak i średnimi oraz mikrotwórcami. Agencja zrealizowała ponad 15 tys. kampanii, w Polsce oraz regionie CEE. Obecnie działa na 110 rynkach i posiada ponad 1 mln zarejestrowanych twórców.
(AMS, 09.08.2021)