Discovery+ ma już 18 mln płatnych użytkowników
Uruchomienie Discovery+ ma wpływ na wyniki koncernu (screen Youtube.com/ DiscoveryPlusBR)
David Zaslav, prezes koncernu Discovery przekazał, że serwis streamingowy Discovery+ na koniec drugiego kwartału miał ponad 17 mln subskrypcji, a obecnie jest już ich o 1 mln więcej.
David Zaslav, prezes koncernu Discovery przekazał, że serwis streamingowy Discovery+ na koniec drugiego kwartału miał ponad 17 mln subskrypcji, a obecnie jest już ich o 1 mln więcej.
Uruchomienie serwisu w dużej mierze pozwoliło koncernowi Discovery zwiększyć przychody o blisko 130 proc. Zainteresowanie igrzyskami olimpijskimi, według nieoficjalnych danych, zwiększyło liczbę subskrypcji do 18 mln. Discovery+ w październiku ub.r. wystartował w Wielkiej Brytanii oraz Irlandii, a na początku br. rozpoczął ekspansję międzynarodową.
Jeszcze w tym roku Discovery+ zadebiutuje w Brazylii, Kanadzie i na Filipinach, a także poszerzy zasięg we Włoszech, Holandii i Hiszpanii.
(MAC, 05.08.2021)