Publicis Groupe i TikTok nawiązały współpracę. Ma rozwinąć sprzedaż w aplikacji
TikTok poinformował, że w 2020 roku wideo z hashtagiem #TikTokMadeMeBuyIt obejrzano 4,2 mld razy (fot. Hello Im Nik/Unsplah)
Publicis Groupe i TikTok nawiązały globalne partnerstwo. Jego celem jest wsparcie marek, które chcą wykorzystać trendy zakupowe na platformie.
Publicis jest pierwszą grupą agencyjną, która globalnie zapewni markom i marketerom rozwiązania handlowe i wiedzę w zakresie Community Commerce. W ramach współpracy niektórzy klienci Publicis będą mogli wziąć udział w TikTok Community Commerce Sprint, by nauczyć się tworzenia skutecznych kampanii sprzedażowych na platformie.
TikTok zdecydował się na współpracę z Publicis Groupe, aby dać szansę markom na wykorzystanie dynamiki, z jaką handel rozwija się na TikToku. Przedstawiciele firmy wyjawili, że wideo z hashtagiem #TikTokMadeMeBuyIt (z ang. "Kupiłem to przez TikToka") były oglądane 4,2 mld razy w 2020 roku.
W zeszłym roku TikTok dokonał integracji swoich funkcji z platformą e-commerce Shopify. Umożliwiło to sprzedawcom połączenie ich kont z TikTok for Businnes i wdrożenie reklam zakupowych z platformy.
(KAP, 04.08.2021)