Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Sierpień 04, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Publicis Groupe i TikTok nawiązały współpracę. Ma rozwinąć sprzedaż w aplikacji

TikTok poinformował, że w 2020 roku wideo z hashtagiem #TikTokMadeMeBuyIt obejrzano 4,2 mld razy (fot. Hello Im Nik/Unsplah)

Publicis Groupe i TikTok nawiązały globalne partnerstwo. Jego celem jest wsparcie marek, które chcą wykorzystać trendy zakupowe na platformie.

Publicis jest pierwszą grupą agencyjną, która globalnie zapewni markom i marketerom rozwiązania handlowe i wiedzę w zakresie Community Commerce. W ramach współpracy niektórzy klienci Publicis będą mogli wziąć udział w TikTok Community Commerce Sprint, by nauczyć się tworzenia skutecznych kampanii sprzedażowych na platformie. 

TikTok zdecydował się na współpracę z Publicis Groupe, aby dać szansę markom na wykorzystanie dynamiki, z jaką handel rozwija się na TikToku. Przedstawiciele firmy wyjawili, że wideo z hashtagiem #TikTokMadeMeBuyIt (z ang. "Kupiłem to przez TikToka") były oglądane 4,2 mld razy w 2020 roku. 

W zeszłym roku TikTok dokonał integracji swoich funkcji z platformą e-commerce Shopify. Umożliwiło to sprzedawcom połączenie ich kont z TikTok for Businnes i wdrożenie reklam zakupowych z platformy.

(KAP, 04.08.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.