Producent teleturnieju "Jeden z dziesięciu" z mniejszymi przychodami i zyskiem
Producent teleturnieju, prowadzonego przez Tadeusza Sznuka, zmniejszył też koszty działalności operacyjnej (fot. Ireneusz Sobieszczuk/TVP)
Euromedia TV, producent teleturnieju TVP 1 "Jeden z dziesięciu", w 2020 roku zmniejszył przychody i zysk.
Ze sprawozdania producenta zamieszczonego w Krajowym Rejestrze Sądowym wynika, że jego przychody ze sprzedaży wyniosły 2,8 mln zł i były o 11,2 proc. niższe niż w 2019 roku. Jednocześnie spadły koszty działalności operacyjnej - o 8,8 proc., do 2,6 mln zł. Z kolei zysk netto Euromedia TV zmniejszył się o 93,4 proc., do 3 tys. zł.
TVP 1 jesienią pokaże nowe odcinki teleturnieju "Jeden z dziesięciu", prowadzonego przez Tadeusza Sznuka. Na początku czerwca doszło do porozumienia TVP i Euromedia TV. 21 kwietnia Jedynka pokazała ostatnie wydanie najnowszej serii programu. "Zwycięzcy, widzom dziękujemy za obecność. I to koniec" - powiedział na zwieńczenie programu Tadeusz Sznuk. TVP podawała wówczas, że oczekiwania "producenta wykraczają poza standardy TVP i nie mogą być spełnione". Z kolei spółka Euromedia TV, która posiada w Polsce wyłączną licencję na reżyserowanie brytyjskiego formatu "Fifteen to One" odpowiedziała, że "nigdy nie zgodzimy się na zmiany, które mogłyby obniżyć poziom teleturnieju".
TVP emituje teleturniej "Jeden z dziesięciu" od 1994 roku. Od początku prowadzącym jest Tadeusz Sznuk.
(KOZ, 03.08.2021)