Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 03, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Serwis streamingowy Viaplay rusza dziś w Polsce

Viaplay ma m.in. prawa do Bundesligi, Premier League (2022/2023), Ligi Europy UEFA, Ligi Konferencji Europy UEFA i wyścigów Formuły 1 (screen: Viaplay.pl)

We wtorek 3 sierpnia rusza w Polsce serwis streamingowy Viaplay. Jego uruchomienie wsparto kampanią reklamową.

W ofercie platformy znajdą się wydarzenia sportowe, międzynarodowe oraz lokalne treści Viaplay Originals, filmy, seriale i programy dla dzieci. Cena miesięcznej subskrypcji wyniesie 34 zł.

Nordic Entertainment Group, do którego należy serwis, ma prawa m.in. do pokazywania piłkarskich rozgrywek Bundesligi, Premier League (od sezonu 2022/2023), Ligi Europy UEFA, Ligi Konferencji Europy UEFA i wyścigów Formuły 1 (od 2023 roku). Szefem redakcji sportowej Viaplay w Polsce jest Paweł Wilkowicz. Zespół tworzą m.in. Mateusz Borek, Szymon Ratajczak, Rafał Wolski, Michał Zachodny i Tomasz Urban.

Ofertę Viaplay Originals tworzyć będzie ponad 70 produkcji oryginalnych, w tym takie seriale, jak "Kochaj mnie", "Max Anger", "Wisting", "Pod osłoną mroku", "Honor" i "Box 21". We wrześniu Viaplay pokaże w Polsce nową odsłonę "Fortu Boyard", który poprowadzą Elżbieta Romanowska, Mariusz Kałamaga i Tamara Gonzalez Perea.
NENT Group zapowiada, że serwis zainwestuje także w produkcję oryginalnych polskich seriali fabularnych. Platforma ma podpisaną umowę dotyczącą dystrybucji z UPC Polska.

Wśród filmów i seriali znajdą się treści stworzone przez studia NBCUniversal, Sony, MGM oraz CBS. Będą to m.in. seriale "New Amsterdam", "Chicago", "The Good Doctor", "S.W.A.T.", "Hawaii Five-0" i "Opowieść podręcznej".

Viaplay dostępny jest dotąd w krajach nordyckich, a także w Estonii, Łotwie i Litwie. W tym roku - poza Polską - uruchomiony zostanie w Stanach Zjednoczonych, a w 2022 roku - w Holandii. Viaplay jest częścią Nordic Entertainment Group. 

Działania reklamowe Viaplay prowadzone będą w telewizji, radiu, na nośnikach reklamy zewnętrznej (w tym wielkoformatowe billboardy w Warszawie i Krakowie) i internecie (portale, media społecznościowe, YouTube). Kreację przygotowała agencja kreatywna Freundschaft, a za zakup mediów odpowiada agencja mediowa PHD Media Direction.

(KOZ, 03.08.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.