Dział: PERSONALIA

Dodano: Lipiec 30, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ireneusz Różański head of partnership and advertising w Going

Ireneusz Różański był m.in. dyrektorem ds. projektów specjalnych Marquard Media Polska (fot. materiały prasowe)

Ireneusz Różański objął nowo powstałe stanowisko head of partnership and advertising w Going.

Różański ma odpowiadać za koordynację działań reklamowych w obrębie serwisu Goingapp.pl i aplikacji Going, a także za nadzorowanie projektów komercyjnych i przestrzeni reklamowej w serwisach EmpikBilety.pl oraz Poptown.eu, które należą do  Going.

Wcześniej  był m.in. dyrektorem ds. projektów specjalnych Marquard Media Polska, a ostatnio redaktorem naczelnym magazynu "Huge".

 

(AMS, 30.07.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.