Nowy zarząd i strategia Pathfinder 23
Marek Różycki obejmie w Pathfinder 23 stanowisko managing director business (fot. Przemek Chudkiewicz)
Z początkiem sierpnia nastąpią zmiany w zarządzie Pathfinder 23. Będzie się on składać z dwóch co-managing directorów: Marek Różycki obejmie stanowisko managing director business, a Tomasz Waligóra managing director products & services.
Ich zadaniem ma być wdrożenie nowej strategii działania agencji, adekwatnej do zmieniających się potrzeb klientów. Różycki i Waligóra są jednymi z założycieli PF23 i pracują w niej na stanowiskach menedżerskich od początku istnienia agencji.
- Obserwujemy ciągłą ewolucję potrzeb klienta wynikającą z szybkiego rozwoju samego e-commerce, technologii, jak i coraz większej dostępności danych. Przyszłość widzimy w coraz większej integracji – produkty i usługi odpowiadają lub wyprzedzają potrzeby biznesowe klientów, jednocześnie rośnie poziom ich złożoności i osadzenia w danych. To powoduje, że potrzebne jest łączenie zespołów sprzedażowych i client service z inżynierami lub konsultantami od strategii, produktów i danych – tłumaczy Waligóra. - Nowa struktura zarządu odpowiada na tę potrzebę – wychodzimy z różnych doświadczeń i kompetencji, dlatego teraz łączymy siły, żeby wspólnie przeprowadzić ten proces integracji – dodaje zgodnie Marek Różycki.
Pełniąca do tej pory funkcje CEO Julia Dziurbiejko, oraz executive vice president Szymon Domżał wchodzą w skład nowo utworzonego zespołu w ramach Brand New Galaxy, którego celem jest praca nad rozwojem zintegrowanej oferty e-commerce spółek BNG oraz wspieranie i współpraca ze wszystkimi agencjami w grupie.
Pathfinder 23 zajmuje się aktywacją marek w obszarze e-commerce. Zespół agencji liczy obecnie ponad 250 osób. Globalnymi klientami Pathfinder 23 są między innymi Coty, Bayer, Royal Canin, 3M, Lindt. Agencja wchodzi w skład grupy Brand New Galaxy (BNG).
(AMS, 27.07.2021)