Powstała platforma dla influencerów i modeli po pięćdziesiątce - Silver Models
Silver Models jest rozszerzeniem oferty Silver Agency (fot. materiały prasowe)
Silver Agency, agencja komunikacji marketingowej do konsumentów 50+, powołała spółkę Silver Models. Pod tą nazwą działa platforma, która łączy influencerów i modeli po pięćdziesiątce.
Platforma Silver Models skierowana jest do seniorów, którzy chcą rozwijać swoje profile społecznościowe i podejmować współpracę z markami. Z usługi mogą skorzystać zarówno osoby będące już w branży, jak i początkujące, które chcą rozwijać się w tym kierunku. Silver Models ma na celu „wzmocnienie świadomości potencjału influencerskiego i marketingowego drzemiącego w silversach”. Oferuje wsparcie merytoryczne w tworzeniu i prowadzeniu profili w mediach społecznościowych oraz pomaga w promowaniu ich wśród odbiorców i reklamodawców. Rejestracja jest bezpłatna i odbywa się za pośrednictwem strony Silvermodels.pl.
"Wierzymy, że z naszą pomocą silverzy mogą być lepiej widoczni w szeroko pojętym marketingu: częściej brać czynny i równoprawny udział w kampaniach na rzecz rozpoznawalnych marek, pozować przed obiektywem lub występować w spotach. Wiek w tym przypadku jest atutem, a nie barierą" – informuje Łukasz Fijałkowski, senior influencer marketing specialist w Silver Models.
Silver Models jest rozszerzeniem oferty Silver Agency, która powstała wiosną tego roku (została założona przez agencję mediową One House).
(IKO, 27.07.2021)