Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 27, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Powstała platforma dla influencerów i modeli po pięćdziesiątce - Silver Models

Silver Models jest rozszerzeniem oferty Silver Agency (fot. materiały prasowe)

Silver Agency, agencja komunikacji marketingowej do konsumentów 50+, powołała spółkę Silver Models. Pod tą nazwą działa platforma, która łączy influencerów i modeli po pięćdziesiątce.

Platforma Silver Models skierowana jest do seniorów, którzy chcą rozwijać swoje profile społecznościowe i podejmować współpracę z markami. Z usługi mogą skorzystać zarówno osoby będące już w branży, jak i początkujące, które chcą rozwijać się w tym kierunku. Silver Models ma na celu „wzmocnienie świadomości potencjału influencerskiego i marketingowego drzemiącego w silversach”. Oferuje wsparcie merytoryczne w tworzeniu i prowadzeniu profili w mediach społecznościowych oraz pomaga w promowaniu ich wśród odbiorców i reklamodawców. Rejestracja jest bezpłatna i odbywa się za pośrednictwem strony Silvermodels.pl.

"Wierzymy, że z naszą pomocą silverzy mogą być lepiej widoczni w szeroko pojętym marketingu: częściej brać czynny i równoprawny udział w kampaniach na rzecz rozpoznawalnych marek, pozować przed obiektywem lub występować w spotach. Wiek w tym przypadku jest atutem, a nie barierą" – informuje Łukasz Fijałkowski, senior influencer marketing specialist w Silver Models.

Silver Models jest rozszerzeniem oferty Silver Agency, która powstała wiosną tego roku (została założona przez agencję mediową One House).

(IKO, 27.07.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.