Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 23, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zenith testuje format YT Audio Ads w kampanii Electroluxa

(screen Youtube.com/Elektrolux Polska)

Agencja mediowa Zenith (Publicis Groupe) realizuje kampanię marki Electrolux, w której po raz pierwszy wykorzystuje format YouTube Audio Ads.

Agencja mediowa Zenith (Publicis Groupe) realizuje kampanię marki Electrolux, w której po raz pierwszy wykorzystuje format YouTube Audio Ads.

Od 22 lipca kampania „Pierz, susz, noś dłużej” prowadzona jest z wykorzystaniem formatu reklamowego YT Audio Ads, który jest jeszcze w fazie testowej. Format ten składa się z pliku audio i z planszy, która publikowana jest na YouTube. Stosowany ma być przede wszystkim w kampaniach zasięgowych. Prowadzona dla Elektroluxa kampania mierzona jest w ramach platformy DSP (demand side platform), która pokazuje wskaźniki, takie jak pełne odsłuchanie spotu oraz to, czy wykorzystanie formatu Audio Ads wpłynęło na poprawę widoczności i zasięgu marki. Działania te mają zapewnić dotarcie do użytkowników słuchających muzyki, podcastów i innych treści audio na platformie YouTube.

W kampanii „Pierz, susz, noś dłużej” marka promuje działania proekologiczne (od 23 lipca do 17 sierpnia na gdańskiej plaży Brzeźno uruchomiona zostanie Strefa Electrolux i specjalny butik, którego otwarcie zainauguruje pokaz mody cyrkularnej Tomasza Ossolińskiego). Za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów odpowiada Zenith.

(IKO, 23.07.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.