Zenith testuje format YT Audio Ads w kampanii Electroluxa
(screen Youtube.com/Elektrolux Polska)
Agencja mediowa Zenith (Publicis Groupe) realizuje kampanię marki Electrolux, w której po raz pierwszy wykorzystuje format YouTube Audio Ads.
Agencja mediowa Zenith (Publicis Groupe) realizuje kampanię marki Electrolux, w której po raz pierwszy wykorzystuje format YouTube Audio Ads.
Od 22 lipca kampania „Pierz, susz, noś dłużej” prowadzona jest z wykorzystaniem formatu reklamowego YT Audio Ads, który jest jeszcze w fazie testowej. Format ten składa się z pliku audio i z planszy, która publikowana jest na YouTube. Stosowany ma być przede wszystkim w kampaniach zasięgowych. Prowadzona dla Elektroluxa kampania mierzona jest w ramach platformy DSP (demand side platform), która pokazuje wskaźniki, takie jak pełne odsłuchanie spotu oraz to, czy wykorzystanie formatu Audio Ads wpłynęło na poprawę widoczności i zasięgu marki. Działania te mają zapewnić dotarcie do użytkowników słuchających muzyki, podcastów i innych treści audio na platformie YouTube.
W kampanii „Pierz, susz, noś dłużej” marka promuje działania proekologiczne (od 23 lipca do 17 sierpnia na gdańskiej plaży Brzeźno uruchomiona zostanie Strefa Electrolux i specjalny butik, którego otwarcie zainauguruje pokaz mody cyrkularnej Tomasza Ossolińskiego). Za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów odpowiada Zenith.
(IKO, 23.07.2021)