Awans w agencji Dziadek do orzechów
Grzegorz Kłusek pracował w Brandbay.pl, Click Community i Opus B (fot. materiały prasowe)
Grzegorz Kłusek, new business manager w agencji Dziadek do orzechów, awansował na stanowisko head of new business.
Kłusek odpowiada za kontakty z nowymi klientami agencji, budowanie relacji, a także koordynację pracy zespołu w projektach przetargowych. Kłusek z Dziadkiem do orzechów jest związany od maja 2020 roku, wcześniej pracował w agencjach: Brandbay.pl, Click Community oraz Opus B. Pracował m.in. dla takich marek, jak: Kompania Piwowarska, KFC, Avon, Hochland, Nestlé, Finuu, Kruk, Biofarm, Canon.
Do zespołu Dziadka do orzechów dołączyła Adriana Depta, która objęła stanowisko junior art director. Poprzednio związana była z agencjami 1000ides, MDI, Green cat.
(AMS, 22.07.2021)