CNN+ wystartuje w pierwszym kwartale 2022 roku

W serwisie znajdą się ekskluzywne treści przygotowywane przez dziennikarzy CNN (fot. Wikimedia Commons/Billy Hathorn)
W pierwszym kwartale 2022 roku ma wystartować informacyjny serwis streamingowy CNN+ zawierający ekskluzywne treści, jakich nie będzie można zobaczyć w linearnym kanale informacyjnym CNN.
W pierwszym kwartale 2022 roku ma wystartować informacyjny serwis streamingowy CNN+ zawierający ekskluzywne treści, jakich nie będzie można zobaczyć w linearnym kanale informacyjnym CNN.
Należący do AT&T koncern medialny WarnerMedia zamierza zgrać start serwisu z planowaną w przyszłym roku fuzją z koncernem Discovery, co ma stworzyć wielki konglomerat medialny. Na temat programu CNN+ nie wiadomo za wiele. Według serwisu Variety znajdą się tam m.in. znane seriale dokumentalne z jeżdżącego po świecie odkrywcy kulinarnego Anthony'ego Bourdaina oraz aktora Stanleya Tucciego podróżującego po Włoszech.
W płatnym serwisie mają pojawiać się ekskluzywne treści przygotowywane przez dziennikarzy CNN, niedostępne w ofercie tradycyjnej stacji telewizyjnej. Każdego dnia nowe programy miałyby zajmować od ośmiu do 12 godzin. CNN ma zatrudnić ok. 450 osób z do pracy dla CNN+, od producentów przez inżynierów po marketerów. Audycje będą prowadzone zarówno przez dziennikarzy stacji, jak i nowe twarze.
Nadal nie wiadomo, co dokładnie będzie zawierać oferta CNN+ i jaka ma być cena abonamentu. WarnerMedia przedstawia to przedsięwzięcie jako najważniejsze od czasu, gdy w 1980 roku Ted Turner uruchomił CNN.
(MAC, 21.07.2021)
