Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 21, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wirtualni influencerzy Vito i Bella promują Lubellę

Wizerunki Vito i Belli pojawiły się m.in. na opakowaniach płatków Lubella Choco Game (fot. materiały prasowe)

Producent produktów zbożowych Lubella wprowadził na rynek płatki śniadaniowe Lubella Choco Game, które promowane są wizerunkiem Vito i Belli, wirtualnych influencerów znanych dzieciom z YouTube.

Vito i Bella w filmikach na YouTube wcielają się w postacie ze świata gier "Minecraft" i "Roblox". Twórcami obu postaci są Paulina i Adam (nazwisk nie ujawniają), a odbiorcami treści publikowanych przez nich na YouTube - dzieci w wieku szkolnym.

Wizerunki Vito i Belli pojawiły się na opakowaniach płatków Lubella Choco Game, które zostały stworzone we współpracy z nimi. Płatki mają kształt kursorów, co jest nawiązaniem do gamingu. Wirtualni influencerzy trafili też na opakowania płatków Choco Kulki i Choco Muszelki.

(IKO, 21.07.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.