TVN 24, emitując "Rozmowę Piaseckiego" i "Kropkę nad i", wygrywał z konkurencją
TVN 24 w czasie "Rozmowy Piaseckiego" w sezonie 2020/2021 miał 14 proc. udziału (fot. Krzysztof Dubiel/TVN)
W sezonie 2020/2021 "Rozmowę Piaseckiego" oglądało w TVN 24 średnio 470 tys. widzów, a "Kropkę nad i" - 731 tys. widzów.
TVN 24, pokazując o 7.30 wywiady Konrada Piaseckiego, miał średnio 14 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej, podczas gdy TVP Info - 7,58 proc., a Polsat News - 3,51 proc. W grupie komercyjnej wynik TVN 24 był niższy - 10,91 proc., ale kanał pozostawał przed Polsat News (3,88 proc.) i TVP Info (3,27 proc.).
Najwięcej widzów - 699 tys. - w sezonie 2020/2021 przyciągnęło wydanie "Rozmowy Piaseckiego" 27 października, z byłym już Rzecznikiem Praw Obywatelskich Adamem Bodnarem.
Z kolei nadając "Kropkę nad i" Moniki Olejnik, TVN 24 notował 5,27 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. Wówczas TVP Info miał 3,99 proc., a Polsat News - 1,93 proc. W grupie komercyjnej kanał miał 2,85 proc. (TVP Info - 1,6 proc.; Polsat News - 1,08 proc.).
Największą widownię w sezonie 2020/2021 "Kropka nad i" zgromadziła 16 listopada. Wtedy program Moniki Olejnik oglądało 1,26 mln widzów. Jej gościem był Roman Giertych.
Dane: Nielsen Media.
(KOZ, 19.07.2021)