Google nagrodzi za kampanie na YouTube
Zgłoszenia można nadsyłać do 15 września (fot. Pexels.com)
Google uruchamia polską edycję YouTube Works Awards - konkursu, w którym nagrodzeni zostaną marketerzy i agencje za najodważniejsze i najskuteczniejsze kampanie reklamowe na platformie YouTube.
Konkurs ma docenić agencje reklamowe, mediowe, marki, działy marketingu i niezależnych twórców za kreatywność i efektywność prowadzonych działań reklamowych wykorzystujących YouTube. Zgłoszenia ruszyły 15 lipca i potrwają do 15 września, a nagrody wręczone zostaną w październiku. Zostaną przyznane w pięciu kategoriach: Multiscreen Excellence, Ingenious Insight, Action Driver, Creative Effectiveness i Small budget, big results. Przyznane zostanie także Grand Prix. Analizowane będą kampanie zrealizowane od stycznia 2020 do czerwca 2021 roku.
YouTube Works Awards organizowany jest przez Google w globalnym partnerstwie z firmą Kantar. Po raz pierwszy odbył się w Wielkiej Brytanii w 2017 roku, a obecnie prowadzony jest w ponad 20 krajach na świecie.
(IKO, 16.07.2021)