Po lodach Ekipa Friza wypromuje artykuły szkolne

W sierpniu w sprzedaży pojawią się zeszyty z logo Ekipy (fot. materiały prasowe)
Marka Herlitz rozpoczęła współpracę z Ekipą Friza – już wkrótce na rynku pojawią się zeszyty i teczki rysunkowe promowane przez popularnych youtuberów.
Zeszyty A5 i A4 oraz teczki rysunkowe A4 zaprojektowano w dwóch liniach, w każdej powstało po sześć projektów graficznych, co daje kolekcję 12 różnych okładek. Do sprzedaży w sierpniu i wrześniu trafi 6-7 mln sztuk. Produkty będą sygnowane logotypami Ekipy i Herlitz.
Wiosną na rynek trafiły lody sorbetowe sygnowane marką Ekipy. Firma Koral poinformowała, że sukces marketingowy nowego produktu przerósł jej możliwości produkcyjne.
(BKS, 15.07.2021)
