Biedronka wykorzystuje pojazdy jako system nośników reklamowych
Docelowo we flocie znajdzie się 1600 pojazdów pełniących funkcje marketingowe (fot. materiały prasowe)
Biedronka wprowadza do swojej floty transportowej kolejne elastyczne systemy nośników reklamowych. Firma chce w ten sposób wykorzystać nowe narzędzie rynkowe do prowadzenia własnych kampanii marketingowych.
Docelowo firma ma posiadać 1600 pojazdów z elastycznym systemem. Obecnie dysponuje ok. 900 pojazdami i naczepami dostawczymi. Reklama tranzytowa przy wykorzystaniu własnej floty to zerowy koszt wynajmu nośnika reklamowego, który zarazem trafia do odbiorców na terenie całej Polski.
Biedronka jak dotąd promowała kilka kampanii z wykorzystaniem mobilnych reklam. Pierwszą była promocja "Ale Tydzień!", a obecnie flota promuje dwie kampanie wizerunkowe lodów Marletto i "Czas na Grill". Firma będzie również udostępniać swoją przestrzeń kontrahentom i podmiotom współpracującym z Biedronką.
(KAP, 14.07.2021)