Ekspert: ok. 150 mln zł mogła zarobić TVP na meczach Euro 2020
TVP zarobiła też na reklamach przy programach związanych z Euro 2020 (fot. Pixabay.com)
Telewizja Polska na reklamach przy meczach Euro 2020 w TVP 1 i TVP 2 mogła zarobić 140-150 mln zł - szacuje dla "Pressu" Marek Racławski, szef departamentu telewizyjnego w agencji mediowej MullenLowe MediaHub.
Marek Racławski zaznacza, że tyle mogły wynieść wpływy z reklam w Jedynce i Dwójce przy założeniu, że sprzedaż wokół spotkań w całości odbyła się z cennika.
Z wyliczeń Racławskiego wynika, że TVP mogła dodatkowo uzyskać ok. 8 mln zł z reklam przy programach związanych z Mistrzostwami Europy w piłce nożnej.
Euro 2020 trwało od 11 czerwca do 11 lipca. TVP pokazywała turniej na czterech antenach: TVP 1, TVP 2, TVP Sport i TVP 4K.
(KOZ, 14.07.2021)