Wpływy Polskiego Radia z reklamy  |  Powrót codziennych wydań "Dzień dobry TVN"  |  Opus TV wypracowała zysk  |  Abonenci usług telewizyjnych Orange Polska  |  "Totalne remonty Szelągowskiej" wracają  |  Spółka Redge Technologies z Grupy Play zwiększyła  |  Producent programu Radia Silesia  |  Białostockie Radio Na Stoku 94,8 FM ruszyło  |  Grupa Infor ma nowego dyrektora  |  VML wprowadza  |  Havas Media Network przygotowała kampanię  |  Dentsu Polska  |  Były brytyjski minister finansów chce przejąć The Telegraph  |  Fox Corp i Fox News wybroniły się przed zarzutami  |  Dziennikarz zaocznie skazany przez rosyjski sąd za wpis o zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wpływy Polskiego Radia z reklamy  |  Powrót codziennych wydań "Dzień dobry TVN"  |  Opus TV wypracowała zysk  |  Abonenci usług telewizyjnych Orange Polska  |  "Totalne remonty Szelągowskiej" wracają  |  Spółka Redge Technologies z Grupy Play zwiększyła  |  Producent programu Radia Silesia  |  Białostockie Radio Na Stoku 94,8 FM ruszyło  |  Grupa Infor ma nowego dyrektora  |  VML wprowadza  |  Havas Media Network przygotowała kampanię  |  Dentsu Polska  |  Były brytyjski minister finansów chce przejąć The Telegraph  |  Fox Corp i Fox News wybroniły się przed zarzutami  |  Dziennikarz zaocznie skazany przez rosyjski sąd za wpis o zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wpływy Polskiego Radia z reklamy  |  Powrót codziennych wydań "Dzień dobry TVN"  |  Opus TV wypracowała zysk  |  Abonenci usług telewizyjnych Orange Polska  |  "Totalne remonty Szelągowskiej" wracają  |  Spółka Redge Technologies z Grupy Play zwiększyła  |  Producent programu Radia Silesia  |  Białostockie Radio Na Stoku 94,8 FM ruszyło  |  Grupa Infor ma nowego dyrektora  |  VML wprowadza  |  Havas Media Network przygotowała kampanię  |  Dentsu Polska  |  Były brytyjski minister finansów chce przejąć The Telegraph  |  Fox Corp i Fox News wybroniły się przed zarzutami  |  Dziennikarz zaocznie skazany przez rosyjski sąd za wpis o zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 13, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Paulina i Tomasz Torresowie ambasadorami kampanii Travelist

W ramach pierwszego odcinka cyklu "Poznaj Polskę" Agata i Tomasz Torresowie pojechali do Gdańska (fot. materiały prasowe)

Paulina i Tomasz Torresowie zostali ambasadorami kampanii "Poznaj Polskę" serwisu z rezerwacjami Travelist.pl. Z miast, które odwiedzą, poprowadzą vlog podróżniczy.

Od lipca do października para wraz z dwójką redaktorów internetowego Magazynu Travelist i dwójką fotografów odwiedzą 10 polskich miast. Torresowie będą relacjonować wizyty na YouTube oraz na kontach Travelist na Facebooku i Instagramie. Pierwszy odcinek cyklu nakręcili w Gdańsku.

Poza vlogiem i relacją w social media powstaną także artykuły i przewodniki turystyczne, publikowane na łamach Magazynu Travelist, rozmowy z lokalnymi przewodnikami, one-pagery dostępne dla subskrybentów portalu, pakiety fotografii krajobrazowych oraz treści wideo. Całość działań będzie dodatkowo wspierana kampanią na YouTube oraz w mediach społecznościowych serwisu, ambasadorów kampanii i odwiedzanych miast. Za kampanię odpowiedzialna jest agencja Publicon.

Paulina Łaba-Torres jest aktorką teatralną i dubbingową. Tomasz Torres, jej mąż, to perkusista zespołu Afromental. Wiosną 2021 roku para wzięła udział w programie "Power Couple” w telewizji TVN, w którym zajęła trzecie miejsce.

(KRY, 13.07.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.