Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 12, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Polsat Plus sprzedała spółkę Polkomtel Infrastruktura Cellnexowi

Grupa Polsat Plus, dzięki partnerstwu z Cellnex Telecom, liczy na przyspieszenie rozwoju technologii 5G i rozbudowy swojej sieci 5G w Polsce (fot. Jonas Leupe/Unsplash)

Cyfrowy Polsat i Polkomtel, wchodzące w skład Grupy Polsat Plus, sprzedały 8 lipca pakiet 99,99 proc. udziałów spółki Polkomtel Infrastruktura firmie Cellnex Poland.

Zgodnie z wcześniejszymi informacjami Cyfrowy Polsat i Polkomtel, wchodzące w skład Grupy Polsat Plus, sprzedały pakiet 99,99 proc. udziałów spółki Polkomtel Infrastruktura sp. z o.o. na rzecz Cellnex Poland sp. z o.o., podmiotu zależnego od Cellnex Telecom SA. W szczególności transakcja obejmowała pasywne i aktywne warstwy mobilnej infrastruktury Grupy Polsat Plus, na które składa się ok. 7 tys. lokalizacji oraz ok. 37 tys. różnych systemów on-air, a także sieć transmisyjna.

Grupa Polsat Plus, dzięki partnerstwu z Cellnex Telecom, liczy na przyspieszenie rozwoju technologii 5G i rozbudowy swojej sieci 5G w Polsce.

Cellnex poinformował, że transakcja ta pozycjonuje Polskę jako jeden z głównych rynków na mapie grupy Cellnex, zwiększając przychody grupy ze sprzedaży na podstawie zawartych kontraktów o ok. 10 mld euro, do ok. 110 mld.

(BAE, 12.07.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.