Nowi menedżerowie w dziale sprzedaży LTTM

Od lewej: Anna Motyl, Klaudia Szelest i Marcin Błajet (fot. materiały prasowe)
Grupa LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset) poszerzyła dział sprzedaży o sales managerów: Klaudię Szelest, Marcina Błajeta i Annę Motyl.
Sales managerowie dołączyli do zespołu kierowanego przez Magdalenę Talmę, dyrektorkę sprzedaży LTTM. Odpowiadają za pozyskiwanie klientów bezpośrednich i agencyjnych oraz za oferowanie nowych usług świadczonych przez grupę.
Klaudia Szelest wcześniej była new business managerką w Artcore, a także new business managerką w Gremi Media i senior project managerką w Mediaplanet. Marcin Błajet poprzednio był strategy & digital content managerem w Hill+Knowlton Strategies Poland. Związany był także z agencjami Labcon i Love To Talk. Anna Motyl była sales & office managerką w Education First, a wcześniej m.in. key account managerką w GetHero.
Dział sprzedaży LTTM odpowiada za pozyskiwanie klientów bezpośrednich dla agencji influencer marketingu TalentMedia i Gameset, sieci partnerskiej LifeTube, klientów agencyjnych i agencji mediowych.
(IKO, 07.07.2021)
