Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 07, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Matteo Brunetti promuje markę makaronów Barilla

Matteo Brunetti promuje Barillę w mediach społecznościowych (fot. materiały prasowe)

Barilla, włoski producent makaronów i sosów, nawiązał współpracę z Matteo Brunettim, półfinalistą polskiej edycji programu "Masterchef".

Matteo Brunetti w ramach kampanii marki prowadzonej pod hasłem "Miłość w gestach” promuje Barillę w mediach społecznościowych. Prowadzone przez niego działania obejmują publikację postów i relacji na profilach własnych kucharza (Instagram i Facebook). Umowa obejmuje także tworzenie materiałów kontentowych we współpracy z mediami. W komunikacji promowane są makarony, z naciskiem na prezentowanie kulinarnych przepisów z użyciem makaronu Barilla Spaghetti nr 5.

(IKO, 07.07.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.