Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 06, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Trzy dzienniki ogólnopolskie poprawiły sprzedaż w maju

Największy wzrost osiągnął "Przegląd Sportowy" (fot. materiały prasowe)

Spośród dzienników ogólnopolskich w maju 2021 roku sprzedaż zwiększyły "Przegląd Sportowy", "Puls Biznesu" i "Super Express".

Największą średnią sprzedaż ogółem miał w maju "Fakt" (Ringier Axel Springer Polska) - 163 817 egz. (spadek o 7,7 proc. względem maja 2020 roku). Zmalała jego przewaga nad "Super Expressem" (Grupa ZPR Media), który sprzedawał się w 91 564 egz. (wzrost o 4,5 proc.).

Średnia sprzedaż ogółem "Gazety Wyborczej" (Agora) wynosiła 58 072 egz. (spadek o 11 proc.), "Rzeczpospolitej" (Gremi Media) - 36 494 egz. (spadek o 8,2 proc.), "Dziennika Gazety Prawnej" (Infor PL) - 30 447 egz. (spadek o 2,2 proc.), "Gazety Podatkowej" (Wydawnictwo Podatkowe Gofin) - 21 169 egz. (spadek o 4,3 proc.), "Przeglądu Sportowego" (Ringier Axel Springer Polska) - 16 155 egz. (wzrost o 57,9 proc.), "Pulsu Biznesu" (Bonnier Business Polska) - 11 800 egz. (wzrost o 27,2 proc.), a "Parkiet Gazety Giełdy" (Gremi Media) - 3 642 egz. (spadek o 1,1 proc.).

Łącznie średnia sprzedaż dzienników ogólnopolskich badanych przez PBC wyniosła w maju 433 160 egz., tj. o 3 proc. mniej niż w maju 2020 roku.

Dane: Polskie Badania Czytelnictwa.

(KOZ, 06.07.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.