Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 06, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

3 sierpnia ruszy Viaplay w Polsce

Viaplay będzie pokazywać m.in. piłkarską Bundesligę, w której gra Robert Lewandowski (fot. Matthias Schrader/NENT Group)

Nordic Entertainment Group (NENT Group) 3 sierpnia 2021 roku uruchomi serwis streamingowy Viaplay w Polsce. Cena miesięcznej subskrypcji wyniesie 34 zł.

Nordic Entertainment Group (NENT Group) 3 sierpnia 2021 roku uruchomi serwis streamingowy Viaplay w Polsce. Cena miesięcznej subskrypcji wyniesie 34 zł.

Oferta Viaplay w Polsce obejmuje cztery kategorie: transmisje wydarzeń sportowych, treści Viaplay Originals, filmy oraz seriale, a także programy dla dzieci.

NENT Group ma prawa m.in. do pokazywania piłkarskiej Bundesligi, Ligi Europy UEFA, Ligi Konferencji Europy UEFA i wyścigów Formuły 1 (od 2023 roku). Szefem redakcji sportowej Viaplay w Polsce będzie Paweł Wilkowicz.

Ofertę Viaplay Originals tworzyć będzie ponad 70 produkcji oryginalnych, w tym takie seriale jak "Kochaj mnie", "Max Anger", "Wisting", "Pod osłoną mroku", "Honor" i "Box 21". We wrześniu Viaplay pokaże w Polsce nową odsłonę programu "Fortu Boyard", który poprowadzą Elżbieta Romanowska, Mariusz Kałamaga i Tamara Gonzalez Perea. NENT Group zapowiada, że serwis zainwestuje także w produkcję oryginalnych polskich seriali fabularnych.

Wśród filmów i seriali znajdą się treści stworzone przez studia NBCUniversal, Sony, MGM oraz CBS. Będą to m.in. seriale "New Amsterdam", "Chicago", "The Good Doctor", "S.W.A.T.", "Hawaii Five-0" i "Opowieść podręcznej".

Wszystkie filmy oraz seriale na platformie Viaplay, a także większość treści Viaplay Originals, będzie dostępna z napisami w języku polskim lub polskim lektorem, natomiast programy dla dzieci będą oferowały polski dubbing. Najważniejsze wydarzenia sportowe będą pokazywane z udziałem polskich komentatorów oraz z wykorzystaniem stworzonego w Warszawie studia sportowego Viaplay.

Po wprowadzeniu serwisu streamingowego Viaplay na polski rynek, będzie on dostępny w dziewięciu krajach europejskich. Pod koniec 2021 roku platforma zostanie uruchomiona w Stanach Zjednoczonych, a w pierwszym kwartale 2022 roku w Holandii – następnie, do 2023 roku, serwis będzie wprowadzony na czterech dodatkowych rynkach.

(KOZ, 06.07.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.