3 sierpnia ruszy Viaplay w Polsce

Viaplay będzie pokazywać m.in. piłkarską Bundesligę, w której gra Robert Lewandowski (fot. Matthias Schrader/NENT Group)
Nordic Entertainment Group (NENT Group) 3 sierpnia 2021 roku uruchomi serwis streamingowy Viaplay w Polsce. Cena miesięcznej subskrypcji wyniesie 34 zł.
Nordic Entertainment Group (NENT Group) 3 sierpnia 2021 roku uruchomi serwis streamingowy Viaplay w Polsce. Cena miesięcznej subskrypcji wyniesie 34 zł.
Oferta Viaplay w Polsce obejmuje cztery kategorie: transmisje wydarzeń sportowych, treści Viaplay Originals, filmy oraz seriale, a także programy dla dzieci.
NENT Group ma prawa m.in. do pokazywania piłkarskiej Bundesligi, Ligi Europy UEFA, Ligi Konferencji Europy UEFA i wyścigów Formuły 1 (od 2023 roku). Szefem redakcji sportowej Viaplay w Polsce będzie Paweł Wilkowicz.
Ofertę Viaplay Originals tworzyć będzie ponad 70 produkcji oryginalnych, w tym takie seriale jak "Kochaj mnie", "Max Anger", "Wisting", "Pod osłoną mroku", "Honor" i "Box 21". We wrześniu Viaplay pokaże w Polsce nową odsłonę programu "Fortu Boyard", który poprowadzą Elżbieta Romanowska, Mariusz Kałamaga i Tamara Gonzalez Perea. NENT Group zapowiada, że serwis zainwestuje także w produkcję oryginalnych polskich seriali fabularnych.
Wśród filmów i seriali znajdą się treści stworzone przez studia NBCUniversal, Sony, MGM oraz CBS. Będą to m.in. seriale "New Amsterdam", "Chicago", "The Good Doctor", "S.W.A.T.", "Hawaii Five-0" i "Opowieść podręcznej".
Wszystkie filmy oraz seriale na platformie Viaplay, a także większość treści Viaplay Originals, będzie dostępna z napisami w języku polskim lub polskim lektorem, natomiast programy dla dzieci będą oferowały polski dubbing. Najważniejsze wydarzenia sportowe będą pokazywane z udziałem polskich komentatorów oraz z wykorzystaniem stworzonego w Warszawie studia sportowego Viaplay.
Po wprowadzeniu serwisu streamingowego Viaplay na polski rynek, będzie on dostępny w dziewięciu krajach europejskich. Pod koniec 2021 roku platforma zostanie uruchomiona w Stanach Zjednoczonych, a w pierwszym kwartale 2022 roku w Holandii – następnie, do 2023 roku, serwis będzie wprowadzony na czterech dodatkowych rynkach.
(KOZ, 06.07.2021)
