Influencerzy rozmawiają o pieniądzach w akcji społecznej ING Banku Śląskiego
Odcinki publikowane będą na kanale ING Banku Śląskiego na YouTubie (screen YouTube.com/ING Polska)
ING Bank Śląski startuje z cyklem filmów "Porozmawiajmy o pieniądzach”, w których biorą udział youtuberzy Karol Paciorek, Red Lipstick Monster i Martin Stankiewicz oraz gamer Izak.
Historie prezentowane przez influencerów są pretekstem do poruszenia tematów finansowych, które "najbardziej stresują Polaków w trakcie rozmów ze znajomymi czy rodziną". Bank liczy, że w ten sposób zachęci młode osoby do otwartych rozmów o pieniądzach. Komunikację zaplanowano na pół roku. Odcinki publikowane będą na kanale ING Banku Śląskiego na YouTubie (dostępne są już pierwsze dwa).
Za koncept kreatywny, dobór i zakontraktowanie twórców odpowiada agencja Fantasyexpo, a za nagrania i postprodukcję dom produkcyjny Rhythm przy współpracy z Fantasyexpo. Inicjatywa powstaje przy udziale agencji Gong i MullenLowe MediaHub.
(IKO, 06.07.2021)