Zagraniczni dziennikarze niewpuszczeni do MON. "To rodzaj cenzury"  |  Ile nadawcy telewizyjni wpłacili na PISF?  |  Cyfrowy Polsat spłaci przedterminowo część kredytu  |  Rozstanie z firmą Ericsson po 26 latach  |  Nadawca Red Carpet TV zwiększył przychody  |  Oglądalność zimowego sezonu "To jest grane" Marka Sierockiego w TVP 2  |  TTV nie kontynuuje emisji jednego ze swoich programów  |  Radiowa Dwójka nada słuchowisko teatralne  |  Spółka Astro pomniejszyła stratę  |  Radio Łódź ponownie ma reportera  |  Wydatki reklamowe na wideo przekroczyły w 2024 roku 7 mld zł  |  UPEMI wybierze agencję  |  Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka prowadzi przetarg  |  Amooco nawiązała współpracę  |  Spotify wprowadza nową, płatną usługę z dostępem do biletów na koncerty  |  Amazon ścigany przez włoską prokuraturę za 1,2 mld euro zaległych podatków  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zagraniczni dziennikarze niewpuszczeni do MON. "To rodzaj cenzury"  |  Ile nadawcy telewizyjni wpłacili na PISF?  |  Cyfrowy Polsat spłaci przedterminowo część kredytu  |  Rozstanie z firmą Ericsson po 26 latach  |  Nadawca Red Carpet TV zwiększył przychody  |  Oglądalność zimowego sezonu "To jest grane" Marka Sierockiego w TVP 2  |  TTV nie kontynuuje emisji jednego ze swoich programów  |  Radiowa Dwójka nada słuchowisko teatralne  |  Spółka Astro pomniejszyła stratę  |  Radio Łódź ponownie ma reportera  |  Wydatki reklamowe na wideo przekroczyły w 2024 roku 7 mld zł  |  UPEMI wybierze agencję  |  Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka prowadzi przetarg  |  Amooco nawiązała współpracę  |  Spotify wprowadza nową, płatną usługę z dostępem do biletów na koncerty  |  Amazon ścigany przez włoską prokuraturę za 1,2 mld euro zaległych podatków  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zagraniczni dziennikarze niewpuszczeni do MON. "To rodzaj cenzury"  |  Ile nadawcy telewizyjni wpłacili na PISF?  |  Cyfrowy Polsat spłaci przedterminowo część kredytu  |  Rozstanie z firmą Ericsson po 26 latach  |  Nadawca Red Carpet TV zwiększył przychody  |  Oglądalność zimowego sezonu "To jest grane" Marka Sierockiego w TVP 2  |  TTV nie kontynuuje emisji jednego ze swoich programów  |  Radiowa Dwójka nada słuchowisko teatralne  |  Spółka Astro pomniejszyła stratę  |  Radio Łódź ponownie ma reportera  |  Wydatki reklamowe na wideo przekroczyły w 2024 roku 7 mld zł  |  UPEMI wybierze agencję  |  Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka prowadzi przetarg  |  Amooco nawiązała współpracę  |  Spotify wprowadza nową, płatną usługę z dostępem do biletów na koncerty  |  Amazon ścigany przez włoską prokuraturę za 1,2 mld euro zaległych podatków  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 06, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Fakty" na czele programów informacyjnych w pierwszym półroczu

"Fakty", których jednym z prowadzących jest Piotr Kraśko, gromadziły więcej widzów niż "Wiadomości" (fot. Cezary Piwowarski/TVN)

W pierwszym półroczu 2021 roku "Fakty" miały najwyższą widownię wśród programów informacyjnych głównych telewizji. 

"Fakty" w TVN gromadziły w pierwszym półroczu średnio 2,48 mln widzów, czyli o 368 tys. mniej niż pierwszym półroczu 2020 roku. W TVP 1 "Wiadomości" śledziło 2,15 mln widzów (o 172 tys. mniej), a "Teleexpress" - 2,09 mln (o 91 tys. mniej). "Wydarzenia" do Polsatu przyciągały 1,52 mln widzów (o 347 tys. mniej), a "Panorama" do TVP 2 - 1,13 mln (o 42 tys. mniej).

Przy uwzględnieniu równoległej emisji w kanałach informacyjnych, "Fakty" w TVN i TVN 24 BiS miały w pierwszym półroczu łącznie 2,76 mln widzów (o 416 tys. mniej), "Wiadomości" w TVP 1 i TVP Info - 2,71 mln (o 397 tys. mniej), "Teleexpress" w TVP 1 i TVP Info - 2,64 mln (o 252 tys. mniej), "Wydarzenia" w Polsacie i Polsat News - 1,78 mln (o 370 tys. mniej), a "Panorama" w TVP 2 i TVP Info - 1,53 mln (o 235 tys. mniej).

Wśród kanałów informacyjnych TVN 24 uzyskał 4,78 proc. udziału w rynku (spadek z 5,16 proc. w pierwszym półroczu 2020 roku). Drugi był TVP Info z 3,7 proc. (spadek z 5,2 proc.), a trzeci Polsat News - 1,88 proc. (spadek z 1,92 proc.). Na kolejnych miejscach znalazły się: TVN 24 BiS - 0,39 proc. (spadek z 0,52 proc.), Polsat News 2 - 0,09 proc. (spadek z 0,1 proc.), TV Republika - 0,07 proc. (wzrost z 0,04 proc.), Superstacja - 0,03 proc. (spadek z 0,06 proc.), Biznes 24 - 0,01 proc. (nadaje od marca 2020 roku), a wPolsce.pl - 0,01 proc. (0,01 proc. przed rokiem). 

W grupie komercyjnej udział TVN 24 wynosił 3,05 proc. (spadek z 3,47 proc.), TVP Info - 1,61 proc. (spadek z 2,61 proc.), Polsat News - 1,54 proc. (spadek z 1,68 proc.), TVN 24 BiS - 0,24 proc. (spadek z 0,46 proc.), Polsat News 2 - 0,04 proc. (spadek z 0,05 proc.), Superstacji - 0,02 proc. (spadek z 0,03 proc.), Biznes 24 - 0,01 proc., TV Republika - 0,01 proc. (0,01 proc. przed rokiem). Wynik wPolsce.pl był poniżej 0,01 proc. 

Dane: Nielsen Media.

(KOZ, 06.07.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.