Dwujęzyczny "Newonce.paper" w sprzedaży
Nakład dziewiątego numeru Newonce.paper wynosi 5 tys. egzemplarzy (fot. materiały prasowe)
Ukazał się dziewiąty numer półrocznika "Newonce.paper", wydawanego przez grupę newonce.media. Magazyn po raz pierwszy wyszedł w wersji dwujęzycznej – polsko-angielskiej. Tematem przewodnim wydania jest szeroko pojęta zmiana.
Alicja Szewczyk, redaktorka naczelna pisma, tak komentuje tematykę numeru: - Żyjemy w prawdopodobnie jednym z najciekawszych okresów w historii. Jest to czas niezwykle dynamicznych przemian, kiedy to odczucia towarzyszące nam, osobom żyjącym w Europie Środkowo-Wschodniej, są zrozumiałe dla większości ludzi na całym świecie. Na takim właśnie uniwersalnym przekazie bardzo nam zależy.
W nowym numerze "Newonce.paper" znalazły się teksty o wydarzeniach w Polsce i na Białorusi, analiza niebezpieczeństw w internecie, o zmianie w postrzeganiu duchowości i mistycyzmu oraz wywiady z polskimi artystami. Autorami dwóch okładek są Bartek Wieczorek i Marccelo Gaska, a trzecią, graficzną, przygotowała Noemi Markwas.
"Newonce.paper" będzie dostępny w wybranych concept store’ach oraz sklepach z magazynami w największych miastach Europy. Magazyn można kupić także w internetowym sklepie na stronie newonce.store. Nakład tytułu to 5 tys. egz.
W skład grupy newonce.media wchodzą również portale newonce.net i newonce.sport oraz internetowe newonce.radio.
(PTD, 01.07.2021)