Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 01, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dwujęzyczny "Newonce.paper" w sprzedaży

Nakład dziewiątego numeru Newonce.paper wynosi 5 tys. egzemplarzy (fot. materiały prasowe)

Ukazał się dziewiąty numer półrocznika "Newonce.paper", wydawanego przez grupę newonce.media. Magazyn po raz pierwszy wyszedł w wersji dwujęzycznej – polsko-angielskiej. Tematem przewodnim wydania jest szeroko pojęta zmiana.

Alicja Szewczyk, redaktorka naczelna pisma, tak komentuje tematykę numeru: - Żyjemy w prawdopodobnie jednym z najciekawszych okresów w historii. Jest to czas niezwykle dynamicznych przemian, kiedy to odczucia towarzyszące nam, osobom żyjącym w Europie Środkowo-Wschodniej, są zrozumiałe dla większości ludzi na całym świecie. Na takim właśnie uniwersalnym przekazie bardzo nam zależy.

W nowym numerze "Newonce.paper" znalazły się teksty o wydarzeniach w Polsce i na Białorusi, analiza niebezpieczeństw w internecie, o zmianie w postrzeganiu duchowości i mistycyzmu oraz wywiady z polskimi artystami. Autorami dwóch okładek są Bartek Wieczorek i Marccelo Gaska, a trzecią, graficzną, przygotowała Noemi Markwas.

"Newonce.paper" będzie dostępny w wybranych concept store’ach oraz sklepach z magazynami w największych miastach Europy. Magazyn można kupić także w internetowym sklepie na stronie newonce.store. Nakład tytułu to 5 tys. egz.

W skład grupy newonce.media wchodzą również portale newonce.net i newonce.sport oraz internetowe newonce.radio.

(PTD, 01.07.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.