Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 01, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

E-commerce: kierunki wzrostu i hamulce rozwoju

"Trendy e-commerce 2021" to sekcja specjalna najnowszego wydania magazynu "Press

Dynamiczny rozwój e-handlu wymaga od wszystkich graczy spostrzegawczości, by wyłapywać rynkowe wyzwania i trendy, oraz mądrości, by odróżniać je od marketingowych i technologicznych wydmuszek – pisze Agata Małkowska-Szozda w „Trendach e-commerce 2021”, sekcji specjalnej najnowszego wydania magazynu „Press”.

Dziennikarka „Press” analizuje najnowsze trendy na rynku e-handlu, wskazując te, które realnie wpływają na jego rozwój, jak i te, które mimo wielokrotnych zapowiedzi nie zdołały przebić się do głównego nurtu zmian. Na podstawie wypowiedzi ekspertów z agencji specjalizujących się w obsłudze e-commerce definiuje też listę błędów, które najczęściej popełniają zwłaszcza nowi gracze na tym rynku.

Ponadto w dodatku przeczytać można:
– o tym, jak komunikować prowadzenie handlu internetowego i jak uniknąć zbędnego szumu informacyjnego,
– o tym, co oferują producentom i dystrybutorom marketplace’y i dlaczego warto skorzystać z tej oferty,
– o tym, dlaczego w projekty e-commerce zaangażowało się tak wielu wydawców mediowych, a kolejni deklarują dołączenie do tej grupy.

Partnerem „Trendów e-commerce 2021” jest Allegro.

Press
Press

(RD, 01.07.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.