Polsat SuperHit Festiwal stracił 390 tys. widzów, ale pozostał liderem pasma
Jedną z gwiazd Polsat SuperHit Festiwal 2021 była Sanah (fot. materiały prasowe)
Tegoroczną edycję Polsat SuperHit Festiwal oglądało w Polsacie średnio 1,85 mln widzów, o 390 tys. mniej niż ostatnią odsłonę widowiska nadaną dwa lata temu.
Pierwszy dzień (25 czerwca), w czasie którego odbyły się m.in. recital Beaty Kozidrak oraz wieczór kabaretowy, zanotował 1,8 mln widzów, przy udziałach 18,22 proc. w grupie ogólnej oraz 17,70 proc. w grupie komercyjnej. Drugi dzień, czyli koncert "Najlepsi z najlepszych", miał 1,91 mln widzów - 17,63 proc. w grupie 4+ i 17,89 proc. w komercyjnej.
W oba dni festiwalu Polsat był liderem w obu grupach audytoryjnych. W grupie 4+ Polsat SuperHit Festiwal miał 17,95 proc. udziałów. W czasie transmisji z Sopotu TVP 1 osiągnął 10,05 proc., TVN - 5,98 proc., a TVP 2 - 4,52 proc. W grupie 16-49 Polsat zanotował 17,79 proc. udziału, pokonując TVP 1 (9,90 proc.), TVN (8,50 proc.) i TVP 2 (3,67 proc.).
Polsat z reklam emitowanych wokół festiwalu - według danych cennikowych - uzyskał 9,88 mln zł.
W zeszłym roku z powodu pandemii festiwal nie odbył się. W 2019 roku wydarzenie oglądało średnio 2,24 mln widzów. Wtedy jednak impreza trwała trzy, a nie dwa dni.
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 29.06.2021)