Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 28, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dyrektorka wydawnicza Interia.pl rezygnuje ze stanowiska

Karpińska-Morek zaczynała w Interia.pl jako moderatorka treści (fot. Izabela Garbarz)

Ewelina Karpińska-Morek odchodzi ze stanowiska dyrektorki wydawniczej Interia.pl (Grupa Polsat) - dowiedział się "Press". Z portalem była związana od 2006 roku.

Sama zainteresowana potwierdziła, że złożyła wypowiedzenie i po ponad 15 latach rozstaję się z Interią. - To moja decyzja, wpłynęły na nią czynniki, o których nie chcę mówić. Odchodzę z firmy, którą zawsze bardzo ceniłam za możliwości rozwoju i niepowtarzalną atmosferę. Cieszę się, że zostawiam za sobą dobre, międzynarodowe projekty dziennikarskie - "Zrabowane dzieci", "Zbrodnia bez kary", "Pogranicze" - które przyniosły Interii parę konkretnych nagród i publikacji książkowych - komentuje Karpińska-Morek.

Wyjaśnia, że nie ma sprecyzowanych planów na najbliższą przyszłość. - Nie odchodzę do konkretnej firmy. Mam kilka pomysłów na własne, eksperymentalne projekty wydawnicze i multimedialne. Może to dobry czas, by w końcu je zrealizować - dodaje.

Karpińska-Morek zaczynała w Interii jako moderatorka treści (od 2006 roku). Następnie awansowała na dziennikarkę (od 2007), kierowniczkę serwisu Fakty (od 2012), zastępczyni dyrektorki serwisów informacyjnych (od 2019) i od lutego 2021 była dyrektorka wydawniczą.

Według danych Mediapanelu w kwietniu stronę główną Interia.pl odwiedziło 5,51 mln użytkowników.

(PTD, 28.06.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.