Drożeją reklamy w miesięcznikach Muratora
31.10.2006, 09:14
Wzrosną ceny reklam w miesięcznikach: ”Murator”, ”Zbuduj dom” oraz ”Architektura-murator” (wszystkie tytuły Wydawnictwo Murator). Podwyżki dotyczą wydań przyszłorocznych.
Zmiany cen wydawca uzasadnia rosnącymi wynikami sprzedaży egzemplarzowej i czytelnictwa oraz potrzebą uporządkowania cenników. Najbardziej podrożeją reklamy w magazynie ”Zbuduj dom” – średnio od 13 do 15 proc. Reklama umieszczona na prawej stronie będzie kosztować 8,6 tys. zł (wzrost o ok. 12,8 proc.), za rozkładówkę trzeba będzie zapłacić 11,4 tys. zł (wzrost o ok. 12,7 proc). Od 5 do 7 proc. więcej zapłacą reklamodawcy za ogłoszenia w ”Muratorze” i miesięczniku ”Architektura-murator”. Cena prawej strony w pierwszym z magazynów wyniesie 37,5 tys. zł (wzrost o 6,4 proc), a rozkładówki – 50,3 tys. zł (wzrost o ok. 6,6 proc.). Za prawą stronę w ”Architekturze-murator” będzie trzeba płacić o ok. 4,6 proc. więcej (13,1 tys. zł). Podobnie wzrośnie cena rozkładówki (do 17,6 tys. zł). W cenniku wydawnictwa pojawią się nowe formy: junior page w ”Muratorze” (29,5 tys. zł) i patronat miesiąca w ”Zbuduj dom” (34 tys. zł). Wszystkie ceny netto.(AW, 31.10.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
