LoveKraków.pl prowadzi kampanię związaną ze swoim dziesięcioleciem
![](/images/contents/photo_66279_1624254939_big.jpg)
Kampania LoveKraków.pl rozpoczęła się w połowie czerwca (fot. materiały prasowe)
Serwis LoveKraków.pl rozpoczął kampanię wizerunkową związaną ze swoimi dziesiątymi urodzinami.
- Cała kampania reklamowa skupiona jest wokół hasła "Od 10 lat wiarygodne źródło informacji o Krakowie" - mówi Patryk Salamon, redaktor naczelny LoveKraków.pl. - Chcemy w ten sposób podkreślić, że przez dekadę udało nam się stworzyć od zera, bez żadnego doświadczenia, liczące się medium w Krakowie, które nie angażuje się w bieżącą politykę, a jedynie rzetelnie informuje krakowian o najważniejszych sprawach dziejących się w mieście - wyjaśnia.
Działania rozpoczęły się w połowie czerwca, objęły prawie 20 billboardów i citylightów na przystankach komunikacji miejskiej przy kluczowych arteriach w Krakowie. Reklamy serwisu znalazły się także na pojazdach krakowskiego MPK.
We wtorek 22 czerwca pojawi się siatka wielkoformatowa przy moście Dębnickim w Krakowie. - Na tym nośniku znajdzie się jedynie przyjemne zdjęcie przedstawiające najpiękniejszy fragment miasta z subtelnie wkomponowanym logo LoveKraków.pl. Chcemy, aby reklama, która będzie widoczna m.in. z bulwarów wiślanych, nie ingerowała zbytnio w przestrzeń publiczną. Ma być bardzo estetyczna - zapowiada Patryk Salamon.
Kampania wsparta zostanie działaniami w internecie (płatne reklamy na Facebooku i Instagramie).
Naczelny LoveKraków.pl zapowiada, że od lipca przy krakowskich ulicach i przystankach komunikacji miejskiej pojawi się jeszcze więcej reklam serwisu (minimum dwa razy tyle co w czerwcu). - Wtedy rozpoczniemy, wspólnie z krakowskimi przedsiębiorcami, kilka akcji, m.in. konkursy dla czytelników. Do rozdania będziemy mieli setki nagród. W ten sposób do wspólnego świętowania zaangażowaliśmy lokalnych partnerów, których uważamy za współtwórców sukcesu LoveKraków.pl - informuje Salamon.
(KOZ, 21.06.2021)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)