Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 21, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

LoveKraków.pl prowadzi kampanię związaną ze swoim dziesięcioleciem

Kampania LoveKraków.pl rozpoczęła się w połowie czerwca (fot. materiały prasowe)

Serwis LoveKraków.pl rozpoczął kampanię wizerunkową związaną ze swoimi dziesiątymi urodzinami.

- Cała kampania reklamowa skupiona jest wokół hasła "Od 10 lat wiarygodne źródło informacji o Krakowie" - mówi Patryk Salamon, redaktor naczelny LoveKraków.pl. - Chcemy w ten sposób podkreślić, że przez dekadę udało nam się stworzyć od zera, bez żadnego doświadczenia, liczące się medium w Krakowie, które nie angażuje się w bieżącą politykę, a jedynie rzetelnie informuje krakowian o najważniejszych sprawach dziejących się w mieście - wyjaśnia.

Działania rozpoczęły się w połowie czerwca, objęły prawie 20 billboardów i citylightów na przystankach komunikacji miejskiej przy kluczowych arteriach w Krakowie. Reklamy serwisu znalazły się także na pojazdach krakowskiego MPK.

We wtorek 22 czerwca pojawi się siatka wielkoformatowa przy moście Dębnickim w Krakowie. - Na tym nośniku znajdzie się jedynie przyjemne zdjęcie przedstawiające najpiękniejszy fragment miasta z subtelnie wkomponowanym logo LoveKraków.pl. Chcemy, aby reklama, która będzie widoczna m.in. z bulwarów wiślanych, nie ingerowała zbytnio w przestrzeń publiczną. Ma być bardzo estetyczna - zapowiada Patryk Salamon.

Kampania wsparta zostanie działaniami w internecie (płatne reklamy na Facebooku i Instagramie).

Naczelny LoveKraków.pl zapowiada, że od lipca przy krakowskich ulicach i przystankach komunikacji miejskiej pojawi się jeszcze więcej reklam serwisu (minimum dwa razy tyle co w czerwcu). - Wtedy rozpoczniemy, wspólnie z krakowskimi przedsiębiorcami, kilka akcji, m.in. konkursy dla czytelników. Do rozdania będziemy mieli setki nagród. W ten sposób do wspólnego świętowania zaangażowaliśmy lokalnych partnerów, których uważamy za współtwórców sukcesu LoveKraków.pl - informuje Salamon.

(KOZ, 21.06.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.