Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Plany Telewizji Polskiej dotyczące "Rodzinki.pl"  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Plany Telewizji Polskiej dotyczące "Rodzinki.pl"  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Plany Telewizji Polskiej dotyczące "Rodzinki.pl"  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Czerwiec 21, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Audytorium 17 z większymi przychodami i niewielkim zyskiem

Przychody Audytorium 17 rok do roku urosły o 13 proc. (fot. Skylar Kang/Pexels)

Spółka Audytorium 17, reprezentująca regionalne rozgłośnie publiczne na ogólnopolskim rynku reklamowym, w 2020 roku zwiększyła przychody i wypracowała zysk netto.

Ze sprawozdania spółki złożonego w Krajowym Rejestrze Sądowym wynika, że przychody Audytorium 17 w porównaniu z 2019 rokiem wzrosły o 13 proc., do 6,2 mln zł. "Można założyć, że gdyby nie załamanie rynku związane z pandemią, przychody netto byłyby znacznie większe" - napisano w sprawozdaniu.

- Wzrost przychodów w tym trudnym okresie wynikał przede wszystkim z pozyskania nowych klientów oraz bezpośredniej współpracy z nimi - mówi "Presserwisowi" Paweł Paluch, prezes Audytorium 17. - Udało się to poprzez niestandardowe i unikalne w skali rynku radiowego podejście do planowania i rozliczania kampanii - twierdzi Paluch. 

Według Publicis Group w 2020 roku wydatki na reklamę w radiu zmniejszyły się o 9,5 proc. względem 2019 roku.

W 2020 roku Audytorium 17 zleciła do emisji 108 486 spotów i obsłużyła 452 zlecenia kampanii reklamowych. "Pozyskano bezpośrednio na bardzo dobrych warunkach klientów Media Expert, Aldi, Polfarmex. Współpracowano bezpośrednio z Polskim Funduszem Rozwoju, Kancelarią Prezesa Rady Ministrów, Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska, Ministerstwem Cyfryzacji, ARiMR, GDOŚ" - napisano w sprawozdaniu. 

Audytorium 17 zakończyła 2020 rok z 46 tys. zł zysku netto wobec 71 tys. zł straty w 2019 roku.

W 2020 roku udział rozgłośni regionalnych zrzeszonych w Audytorium 17 w czasie słuchania wynosił 4,8 proc. (4,7 proc. w 2019 roku; badanie Radio Track).

(KOZ, 21.06.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.