Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 17, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Youtuber Blowek nawiązał współpracę z Fantasyexpo

Blowek ma 4,7 mln subskrypcji na YouTube (fot. materiały prasowe)

Karol Gązwa, znany w sieci jako Blowek (4,7 mln subskrypcji na YouTube), nawiązał współpracę z agencją gamingową Fantasyexpo.

Agencja zajmie się zarządzaniem nowymi projektami Blowka, a także będzie wspierać youtubera w rozwoju biznesowym. W zakresie działań wizerunkowych i PR Karol Gązwa wciąż będzie współpracować z agencją Patryk Wolski Management.

Blowek tworzy w internecie treści gamingowe, vlogi, challenge oraz zaprasza gości (w ub.r. jednym z jego rozmówców był premier Mateusz Morawiecki). Jest autorem książki „Zostań YouTuberem”. Na Instagramie obserwuje go 1,7 mln osób. Karol Gązwa był m.in. partnerem strategicznym marki Lenovo podczas mistrzostw świata gier komputerowych Intel Extreme Masters 2017 w Katowicach. Wystąpił też w kampanii reklamowej operatora komórkowego Play. Jest laureatem nagrody Grand Video Awards 2016, którą zdobył w kategorii Gaming za film "Mama lepsza w Slither.IO?".

(IKO, 17.06.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.