Youtuber Blowek nawiązał współpracę z Fantasyexpo
Blowek ma 4,7 mln subskrypcji na YouTube (fot. materiały prasowe)
Karol Gązwa, znany w sieci jako Blowek (4,7 mln subskrypcji na YouTube), nawiązał współpracę z agencją gamingową Fantasyexpo.
Agencja zajmie się zarządzaniem nowymi projektami Blowka, a także będzie wspierać youtubera w rozwoju biznesowym. W zakresie działań wizerunkowych i PR Karol Gązwa wciąż będzie współpracować z agencją Patryk Wolski Management.
Blowek tworzy w internecie treści gamingowe, vlogi, challenge oraz zaprasza gości (w ub.r. jednym z jego rozmówców był premier Mateusz Morawiecki). Jest autorem książki „Zostań YouTuberem”. Na Instagramie obserwuje go 1,7 mln osób. Karol Gązwa był m.in. partnerem strategicznym marki Lenovo podczas mistrzostw świata gier komputerowych Intel Extreme Masters 2017 w Katowicach. Wystąpił też w kampanii reklamowej operatora komórkowego Play. Jest laureatem nagrody Grand Video Awards 2016, którą zdobył w kategorii Gaming za film "Mama lepsza w Slither.IO?".
(IKO, 17.06.2021)