Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 30, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

GPD i Mobijoy! zrobiły akcję dla BP

Agencja marketingu mobilnego Mobijoy! (Grupa One-2-One) zrealizowała akcję promocyjną dla stacji paliw BP. Kreację promocji przygotowała agencja reklamowa GPD.

Mechanizm promocji opiera się na konkursie SMS-owym. Każdy, kto kupi paliwo BP Ultimate przy użyciu kart BP partnerclub lub motokarty kredytowej Citibank-BP, dostaje ulotkę z pytaniem. Prawidłową odpowiedź wraz z numerem karty należy przesłać pod wskazany numer. Nagrodami głównymi są dwie skody roomster.

(TW, 30.10.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.