Anna Golonka kierownikiem agencji content marketingu portalu Interia
Do głównych zadań Anny Golonki należy budowanie synergii z ofertą Polsat Media (fot. materiały prasowe)
Anna Golonka rozpoczęła pracę na stanowisku kierowniczki wewnętrznej agencji content marketingu portalu Interia (Grupa Polsat-Interia). Zastąpiła Agnieszkę Maciaszek, która została dyrektorką sektora lifestyle w Grupie Interia.
Do głównych zadań Anny Golonki należy budowanie synergii z ofertą Polsat Media i optymalizacja bieżących działań.
– Moim głównym zadaniem jest podniesie atrakcyjności i efektywności oferowanych przez nas produktów. Dodatkowo pracujemy nad stworzeniem komplementarnej oferty wykorzystującej potencjał połączonych sił Grupy Interii i Polsat Media – mówi Anna Golonka, nowa szefowa Content Studio.
Golonka od 10 lat jest związana z mediami digitalowymi. Ma doświadczenie w tworzeniu treści i zarządzeniu nimi, wdrażała także strategie biznesowe dla popularnych serwisów tematycznych i rozwijała je pod względem technologicznym. Przez sześć lat pracowała w Grupie Onet, gdzie odpowiadała m.in. za serwisy Plejada i Zapytaj.pl. W 2018 roku dołączyła do Interii jako content manager w Content Studio.
Z Content Studio wydzielony został osobny dział produkcji wideo, który obsługuje komercyjne i redakcyjne produkcje wideo. Jego kierownikiem jest Krzysztof Zając.
(BAE, 15.06.2021)