Wśród młodych słuchaczy słuchalność Trójki poniżej 1 proc.
Udział lidera słuchalności - RMF FM - w grupie 15-24 lat zmniejszył się z 30 proc. do 28,6 proc. (fot. Piotr Molecki/East News)
Wśród młodych osób rośnie słuchalność Eski i RMF Maxxx, a maleje RMF FM i Radia Zet. Poniżej 1 proc. spadł udział Programu III Polskiego Radia.
W grupie słuchaczy między 15. a 24. rokiem życia w okresie marzec-maj 2021 roku RMF FM miał 28,6 udziału w czasie słuchania, co oznacza spadek z 30 proc. w analogicznym okresie rok wcześniej.
Słuchalność Radia Eska w grupie 15-24 lat wzrosła z 21,3 proc. do 23,5 proc., a RMF Maxxx - z 7,1 proc. do 8,4 proc. Grupą docelową Eski są osoby w wieku 15-39 lat, a RMF Maxxx - 18-34 lat.
Udział Radia Zet spadł z 12,2 proc. do 11,6 proc., a zamykającego pierwszą piątkę Vox FM - z 4,7 proc. do 4,5 proc.
Z kolei słuchalność Programu III Polskiego Radia wśród słuchaczy między 15. a 24. rokiem życia zmniejszyła się znacząco - z 3,8 proc. do 0,9 proc., przez co Trójka wypadła poza pierwszą dziesiątkę.
Dane: badanie Radio Track, realizowane przez Kantar.
(KOZ, 14.06.2021)