Polsat i Plus zmieniają logotypy. Stacja rezygnuje z symbolu słońca
Do sieci Plus przypisano kolor zielony, a do Polsatu - żółty (fot. materiały prasowe)
Sieć komórkowa Plus i telewizja Polsat, należące do Zygmunta Solorza, zmienią logotypy. Z logo Polsatu zniknie charakterystyczne słońce. Docelowo nowe znaki graficzne otrzymają też inne marki w grupie Polsat i Plus.
"Nowe logotypy zostały zaprojektowane przede wszystkim z myślą o przejrzystości i łatwości ich odbioru przez naszych widzów i klientów: z jednej strony tak, by wizualnie kojarzyły się z tą samą grupą, a z drugiej - by zachowały swoje indywidualne wartości. Plus to telekomunikacja, a Polsat to kontent. Będziemy też w komunikacji korporacyjnej używać nowej nazwy grupy, podkreślającej tę zależność i współdziałanie – Grupa Polsat Plus" – powiedział cytowany w komunikacie prasowym Zygmunt Solorz, właściciel grupy.
W nowych logotypach wykorzystano specjalnie zaprojektowaną dla Grupy Polsat Plus typografię, charakterystyczny element graficzny i barwy. Zielony będzie kolorem Plusa, a żółty - Polsatu. Choć w logotypie nie będzie już kojarzącego się ze stacją symbolu słońca, to według zapewnień nadawcy do tego znaku ma nawiązywać kolor żółty, oznaczający "radość i optymizm płynące ze słońca".
"Nowe, spójne logotypy Plusa i Polsatu to sposób na lepsze komunikowanie naszych usług i ich łatwiejsze kojarzenie z nami przez klientów" - stwierdził w komunikacie Piotr Gaweł, członek zarządu Polkomtela, operatora sieci Plus.
Wprowadzenie nowych logotypów ma rozpocząć proces zmian w portfolio marek grupy oraz strategii ich komunikacji. Zmiany zostały rozłożone w czasie na kilka etapów.
(MNIE, 10.06.2021)