Sigma Bis wśród starających się o budżet internetowej kampanii rządowej
Kancelaria premiera Mateusza Morawieckiego wybierze agencję do przeprowadzenia kampanii w internecie (fot. Jakub Kaminski/East News)
Dziesięć podmiotów branży reklamowej, w tym należąca do PKN Orlen i PZU agencja mediowa Sigma Bis, złożyło oferty w przetargu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na przeprowadzenie kampanii reklamowej.
Wybrana w przetargu agencja zajmie się przygotowaniem i realizacją kampanii internetowej, upowszechniającej temat potencjału cyfrowych zasobów kultury i nauki oraz korzyści płynących z ich wykorzystywania. Zamówienie zostanie zrealizowane w dwóch etapach: przygotowanie kampanii, w tym opracowanie strategii z planowaniem mediów oraz przeprowadzenie (najpóźniej do 26 listopada) i podsumowanie kampanii, która ma trwać co najmniej trzy tygodnie.
Najdroższą ofertę złożyła firma Aplan Media, która zaproponowała 268 tys. zł. Z kolei należąca do Orlenu i PZU agencja Sigma Bis złożyła najtańszą ofertę – 147 tys. zł. Powyżej 200 tys. zł oferty złożyły także: Mastermind Media, Expansja Advertising, konsorcjum firm Trimtab Arteria Management i Polymus, Tarraya, MDI. Poniżej tej kwoty oferty złożyły: Five Media, ClickAd Interactive, Fabryka Marketingu.
(IKO, 10.06.2021)