Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 10, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sigma Bis wśród starających się o budżet internetowej kampanii rządowej

Kancelaria premiera Mateusza Morawieckiego wybierze agencję do przeprowadzenia kampanii w internecie (fot. Jakub Kaminski/East News)

Dziesięć podmiotów branży reklamowej, w tym należąca do PKN Orlen i PZU agencja mediowa Sigma Bis, złożyło oferty w przetargu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na przeprowadzenie kampanii reklamowej.

Wybrana w przetargu agencja zajmie się przygotowaniem i realizacją kampanii internetowej, upowszechniającej temat potencjału cyfrowych zasobów kultury i nauki oraz korzyści płynących z ich wykorzystywania. Zamówienie zostanie zrealizowane w dwóch etapach: przygotowanie kampanii, w tym opracowanie strategii z planowaniem mediów oraz przeprowadzenie (najpóźniej do 26 listopada) i podsumowanie kampanii, która ma trwać co najmniej trzy tygodnie.

Najdroższą ofertę złożyła firma Aplan Media, która zaproponowała 268 tys. zł. Z kolei należąca do Orlenu i PZU agencja Sigma Bis złożyła najtańszą ofertę – 147 tys. zł. Powyżej 200 tys. zł oferty złożyły także: Mastermind Media, Expansja Advertising, konsorcjum firm Trimtab Arteria Management i Polymus, Tarraya, MDI. Poniżej tej kwoty oferty złożyły: Five Media, ClickAd Interactive, Fabryka Marketingu.

(IKO, 10.06.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.