Radosław Krawczyk chief product officerem w Grupie ZPR Media
Radosław Krawczyk wcześniej pracował w Onecie, Merlin.pl i Salon24.pl (fot. archiwum prywatne)
Radosław Krawczyk, współzałożyciel platformy blogowej Salon24.pl i były naczelny Onetu, z początkiem czerwca objął nowo utworzone stanowisko chief product officer w Grupie ZPR Media.
Jak wyjaśnia Michał Hejka, wiceprezes Time SA (spółka Grupy ZPR Media), ta decyzja personalna podyktowana jest faktem, że jednym z priorytetów grupy w 2021 roku jest kontynuacja transformacji cyfrowej. Dotyczyć ma ona m.in. zwiększania zasięgu serwisów internetowych Grupy ZPR Media i wyników ich oglądalności, wzrostu liczby użytkowników i ich zaangażowania.
Radosław Krawczyk w latach 2001-2007 zarządzał redakcjami Onet.pl. Potem jako członek zarządu Merlin.pl SA odpowiadał za marketing i usability (2007-2010). Jest współzałożycielem platformy blogowej Salon24.pl, był prezesem wydawcy (2010-2013). Od 2017 do 2021 roku prowadził projekt "Kraków w 15 minut", kino wykorzystujące 3D Mapping.
W maju do zespołu Grupy ZPR Media dołączył Maciej Chaciński - objął nowo powstałe stanowisko dyrektora biura obsługi klienta.
(KOZ, 10.06.2021)