Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 09, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Karolina Kawska obejmuje stanowisko head of customer success w Tigers

Zadaniem Karoliny Kawskiej ma być integracja zespołu Tigers (fot. materiały prasowe)

Karolina Kawska objęła nową funkcję head of customer success w ramach nowo utworzonego interdyscyplinarnego zespołu w Tigers.

Zadaniem Kawskiej ma być integracja zespołów od komunikacji digitalowej i performance marketingu Tigers.

Kawska w przeszłości pracowała jako prezenterka radiowa i telewizyjna, a w 2012 roku dołączyła do agencji PR Media Forum, gdzie zarządzała zespołem oraz prowadziła projekty głównie w obszarze PR korporacyjnego i zarządzania kryzysowego. W 2018 roku jako PR manager platformy Storytel uczestniczyła w kreowaniu i realizacji wielokrotnie nagradzanych kampanii promocyjnych. Z Tigers była związana przez trzy lata od 2015 roku jako head of PR, zaś w okresie marzec 2020 - maj 2021 pełniła funkcję head of social media.

Tigers  to agencja marketingowa obsługująca takie marki jak Motorola, Milwaukee, Salad Story, Herbalife, mLeasing, Moliera2. W 2021 roku przeszła rebranding (wcześniejsza nazwa – Social Tigers).

(AMS, 09.06.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.