Karolina Kawska obejmuje stanowisko head of customer success w Tigers
Zadaniem Karoliny Kawskiej ma być integracja zespołu Tigers (fot. materiały prasowe)
Karolina Kawska objęła nową funkcję head of customer success w ramach nowo utworzonego interdyscyplinarnego zespołu w Tigers.
Zadaniem Kawskiej ma być integracja zespołów od komunikacji digitalowej i performance marketingu Tigers.
Kawska w przeszłości pracowała jako prezenterka radiowa i telewizyjna, a w 2012 roku dołączyła do agencji PR Media Forum, gdzie zarządzała zespołem oraz prowadziła projekty głównie w obszarze PR korporacyjnego i zarządzania kryzysowego. W 2018 roku jako PR manager platformy Storytel uczestniczyła w kreowaniu i realizacji wielokrotnie nagradzanych kampanii promocyjnych. Z Tigers była związana przez trzy lata od 2015 roku jako head of PR, zaś w okresie marzec 2020 - maj 2021 pełniła funkcję head of social media.
Tigers to agencja marketingowa obsługująca takie marki jak Motorola, Milwaukee, Salad Story, Herbalife, mLeasing, Moliera2. W 2021 roku przeszła rebranding (wcześniejsza nazwa – Social Tigers).
(AMS, 09.06.2021)